کتاب نیوتن زیر درخت گردو

Newton Zir-e Derakht-e Gerdou
کد کتاب : 44641
شابک : 978-6003676220
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب نیوتن زیر درخت گردو اثر لیلا صبوحی خامنه

رمان «نیوتن زیر درخت گردو» روایت فراق خواهرانی دوقلو است که جانشان به هم وابسته بوده است. یکی از آن ها درگذشته است و دیگری لابه لای یادداشت های باقی مانده از او در پی کشف راز زندگی اوست. راز یک عشق. صنم می خواهد بفهمد خواهر درگذشته اش صبا عاشق چه کسی بوده است. این خط روایی محملی می شود برای ثبت دقیق و جذاب تجربه ی زیست دانشجویی دخترانه در ایران امروز.
لیلا صبوحی که پیش تر در رمان ها و داستان های کوتاهش نشان داده بود قصه گوی توانایی است و مایل است که ساختارهایی بدیع و جذاب برای ارائه ی بهتر قصه اش به مخاطب پیدا کند، در «نیوتن زیر درخت گردو» نسبیت موقعیت دو خواهر به هم وابسته را با بهره گیری از قوانین فیزیکی ساختارمند کرده است.

کتاب نیوتن زیر درخت گردو

لیلا صبوحی خامنه
لیلا صبوحی خامنه متولد تبریز است و از سال 1378 ساکن مشهد است. وی از دوران دانش آموزی کار نوشتن را شروع می‌کند و در جشنواره‌ها شرکت و در نشریات مختلف آثارش چاپ می‌شود. اولین داستان مستقلش با عنوان" پاییز از پاهایم بالا میرود". در سال 1395 توسط نشر چشمه چاپ میشود و دومین اثرش آبان ماه سال 1397 با عنوان" سیاوش اسم بهتری بود." در نمایشگاه تبریز رونمایی می‌شود و سومین اثر داستانی این هنرمند در مرحله ویرایش است.
دسته بندی های کتاب نیوتن زیر درخت گردو