کتاب کتاب پرسش ها

The Book of Questions
کد کتاب : 44802
مترجم :
شابک : 978-6227546415
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 94
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1985
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب پرسش ها اثر گریگوری استاک

«کتاب پرسش ها» اثری نوشته ی «گریگوری استاک» است که نخستین بار در سال 1985 انتشار یافت. این اثر، ابزاری برای رشد شخصی و عمیق تر ساختن روابط است. «کتاب پرسش ها» دربردارنده ی بیش از 300 سوالی است که ما را به کاوش در موضوعی مهم و البته جذاب دعوت می کنند: خودمان و این که واقعا چه احساسی نسبت به جهان پیرامون داریم. سوالات مطرح شده در این کتاب به موضوعاتی متنوع همچون مرز در حال فروپاشی میان انسان و ماشین، چالش های پدر و مادر بودن، و همینطور معناهای احتمالی زندگی می پردازد. «گریگوری استاک» در «کتاب پرسش ها»، جهان بینی مخاطبین خود را به چالش می کشد بدون این که نظری مختص به خودش را به آن ها تحمیل کند.

کتاب کتاب پرسش ها

گریگوری استاک
گرگوری استاک (Gregory Stock‎) فیزیک‌دان‌ و نویسنده اهل ایالات متحده آمریکا است.گریگوری استوک یک بیوفیزیک، نویسنده پرفروش، کارآفرین بیوتکنولوژی و مدیر سابق برنامه پزشکی، فناوری و جامعه در دانشکده پزشکی UCLA است. علایق وی به پیامدهای علمی و تکاملی و همچنین اخلاقی، اجتماعی و سیاسی انقلاب های امروز در علوم زندگی و فناوری اطلاعات و رایانه برمی گردد.
نکوداشت های کتاب پرسش ها
Current and appealing.
مرتبط با زمانه و جذاب.
Barnes & Noble

Full of thought provoking questions.
سرشار از سوالاتی تفکربرانگیز.
MoveMe Quotes

This book constantly challenges attitudes and beliefs--and it challenges you.
این کتاب به شکل پیوسته، نگرش ها و باورها را به چالش می کشد-و همینطور شما را.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب پرسش ها (لذت متن)
برای پاسخ دادن به این سوالات، لازم است گذشته تان را بررسی و تفسیر کنید، خودتان را در موقعیت های فرضی قرار دهید، با مسائل پیچیده و دشوار روبه رو شوید و در نهایت دست به انتخاب هایی بزنید که ممکن است دردناک هم باشند.

این سوالات می توانند مسیری برای رسیدن به رشد شخصی، وسیله ای برای عمق بخشیدن به روابط، راه سریعی برای شناختن غریبه ها، یا تنها یک سرگرمی دلپذیر و لذت بخش باشند.

برخورد گذرایی در یک کافه، برای من به پنج ساعت گفت و گوی سالم دونفره تبدیل شد. صحبت با دوستی قدیمی، بینش های جدید و بسیار مفیدی در مورد زندگی ام به من داد؛ عصر کسل کننده ای را در کنار برخی از آشنایان، به برخورد جالبی مبدل کرد که تا نزدیکی های صبح ادامه یافت.