کتاب زندگی تان را در هفت روز تغییر دهید

Change Your Life in Seven Days
کد کتاب : 44807
مترجم :
شابک : 978-6227546699
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 212
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب زندگی تان را در هفت روز تغییر دهید اثر پل مکنا

کتاب زندگی خود را در هفت روز تغییر دهید نوشته ی پاول مک کنا، به شما می آموزد که چگونه در مدت زمان کم و فقط در 7 روز زندگی تان را دگرگون کنید، آرزوهای خود را تحقق بخشید و به سوی موفقیت پیش روید.
کتاب زندگی خود را در 7 روز تغییر دهید (Change your life in 7 days: the worlds leading hypnotist shows you how)، دربردارنده ی راهکارها و شیوه های مفیدی است که در 7 فصل گنجانده شده و به شما می آموزد چگونه زندگی خود را دگرگون کنید، هفت درس کلیدی که شما را برای دستیابی به درخشان ترین، عمیق ترین و مهم ترین آرزوهایتان راهنمائی و هدایت می کند.
در حال حاضر در دوران هیجان انگیزی در تاریخ زندگی می کنیم. دنیای ما هر روز تغییر می کند و یا در حال تغییر است. دگرگونی ها و پیشرفت های فناوری و علمی که در اطراف ما در جریان هستند، به طور صعودی در حال افزایش است. ما انسان ها، با مکان ها و کشورهای بسیار دوری ارتباط برقرار کرده ایم و دنیای خود را تغییر داده ایم و به اکتشاف در آن پرداخته ایم. سفرهایی که در گذشته ماه ها و یا سال ها طول می کشید، در حال حاضر در عرض چند ساعت به انجام می رسند، محاسباتی که در گذشته ممکن نبود، اکنون در چند دقیقه انجام می شوند. زندگی شما با مرور زمان تغییر می کند، اما از خود بپرسید تغییر زندگی شما را به چه چیزی تبدیل می کند؟

کتاب زندگی تان را در هفت روز تغییر دهید

پل مکنا
پل ویلیام مک کنا (متولد 8 نوامبر 1963) یک هیپنوتیزم کننده بریتانیایی، دانشمند رفتار، پخش کننده تلویزیون و رادیو و نویسنده کتاب های خودیاری است.مک کنا کتابها و محصولات چندرسانه ای را تألیف و تولید کرده است، میزبان نمایش های تلویزیونی خودسازی است و سمینارهایی را در زمینه هیپنوتیزم، برنامه نویسی عصبی-زبانی، کاهش وزن، انگیزه و مدیتیشن ذن با روش Big Mind و Amygdala Depotentiation Therapy (ADT) ارائه می دهد.
دسته بندی های کتاب زندگی تان را در هفت روز تغییر دهید