کتاب سوسک ها و فرشته ها

Of Beetles and Angels
(سفرنامه ای شگفت انگیز از اردوگاه پناهندگان به دانشگاه هاروارد)
کد کتاب : 44833
مترجم : علی حجتی قمی
شابک : ‏‫‬‭‭978-6002502391‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 158
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب سوسک ها و فرشته ها اثر ماوی آسگدام

این کتاب اثری الهام بخش و شگفتی آفرین است که ماجرای خانواده ای آفریقایی را به عنوان نمونه ای از میلیون ها پناهنده ی آفریقایی به تصویر می کشد، پناهنده هایی که تنگناها و گرفتاری های غیر قابل توصیفی را تجربه کرده اند ولی هیچ گاه فرصت روایت زندگی خود را نداشتند.
در سوسک ها و فرشته ها قصه ای کهن و ماجرایی نو را از نظر می گذرانیم و با قلم مردی همراه می شویم که روزگاری مجبور به ترک سرزمین خود و پناهندگی بوده اما سرانجام ازدانشگاه هاروارد آمریکا فارغ التحصیل شده است. آن چه در کتاب پیش رو می خوانیم یک شرح حال صرف نیست، بلکه آموزه ای است حکمت آمیز برای پرورش روح و جانمان.

کتاب سوسک ها و فرشته ها

ماوی آسگدام
سلاماوی آسگدام (Selamawi Asgedom) (متولد آدی وهلا ، اتیوپی در 29 سپتامبر 1976) یا به اختصار ماوی آسگدام (Mawi Asgedom)، نویسنده، سخنران عمومی و پناهنده ای از نژاد اتیوپی و اریتره است.ماوی آسگدوم یک پناهنده فارغ التحصیل هاروارد است که با بیش از یک میلیون نفر صحبت کرده و هشت کتاب نوشته است که در هزاران کلاس مطالعه شده است. اپرا وینفری مصاحبه خود با ماوی را یکی از بیست لحظه برتر خود خواند و مجله ESSENCE ماوی را به عنوان یکی از 40 الهام بخش آفریقایی-آمریکایی انتخاب کرد. ماوی بنیانگذار Mawi Learni...