کتاب فرانکن اشتین

Frankensteinaren
کارآگاه نلی 2
کد کتاب : 44840
مترجم :
شابک : 978-9643498672
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 72
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب فرانکن اشتین اثر مارتین ویدمارک

کارآگاه نلی یکی از محبوب ترین و معروف ترین آثار ویدمارک، داستان دختربچه ای به نام نلی راپ است. نلی دختری جسور و ماجراجوست که هر بار به همراه سگش (لندن) به ماموریت کارآگاهی می رود. در هر کتاب، او به ماموریت جدیدی می رود و با چالش ها و معماهایی درباره ی اشباح و هیولاها درگیر می شود که باید جواب آنها را پیدا کند. در هر یک از این داستان ها، نلی وارد ماجراجویی هایی پیچیده تری می شود و شخصیت های جدیدی نیز به کتاب اضافه می شوند. مجموعه کارآگاه نلی علاوه بر داستان های جذاب و ماجراهای عجیبش، تصویرسازی های جذابی دارد که خواندنش را برای کودکان و نوجوانان لذت بخش تر می کند.
در شهر نلی، یک فرانکن اشتاین مشغول خرابکاری است! کارآگاه نلی مامور می شود تا به این مشکل رسیدگی کند و جلو فرانکن اشتاین را بگیرد. این نوع هیولاها بسیار خطرناکند و انگار گوشت سگ هم می خورند. خوشبختانه این فرانکن اشتاین علاقه ای به سگ نلی نشان نمی دهد. آیا این موجود خطرناک، از بقیه بهتر است؟ کارآگاه نلی نقشه ای برای فرانکن اشتاین می کشد و حسابی جرات به خرج می دهد…

کتاب فرانکن اشتین

مارتین ویدمارک
کارل مارتین ویدمارک (متولد 19 مارس 1961) نویسنده و معلم سوئدی است. کتابهای معروف وی از سوئدی به 34 زبان ترجمه شده است. از کتابهای Whodunit برای فیلم و ساخت بازی و تئاتر اقتباس شده است.او در استورفورس متولد شد و در لینکوپینگ بزرگ شد ، اما از دهه 1980 در استکهلم زندگی می کند. وی معلم راهنمایی و همچنین زبان سوئدی برای مهاجران است.