کتاب جادوگران وقت

Trollkarlarna från Wittenberg
کارآگاه نلی 4
کد کتاب : 44845
مترجم :
شابک : 978-9643498696
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 68
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب جادوگران وقت اثر مارتین ویدمارک

کارآگاه نلی یکی از محبوب ترین و معروف ترین آثار ویدمارک، داستان دختربچه ای به نام نلی راپ است. نلی دختری جسور و ماجراجوست که هر بار به همراه سگش (لندن) به ماموریت کارآگاهی می رود. در هر کتاب، او به ماموریت جدیدی می رود و با چالش ها و معماهایی درباره ی اشباح و هیولاها درگیر می شود که باید جواب آنها را پیدا کند. در هر یک از این داستان ها، نلی وارد ماجراجویی هایی پیچیده تری می شود و شخصیت های جدیدی نیز به کتاب اضافه می شوند. مجموعه کارآگاه نلی علاوه بر داستان های جذاب و ماجراهای عجیبش، تصویرسازی های جذابی دارد که خواندنش را برای کودکان و نوجوانان لذت بخش تر می کند.
در جادوگران وقت، دو جادوگر بدجنس به نام های اولاف و گونتر، از شلوغی روز جشن هالووین سوءاستفاده می کنند و وقت صرفه جویی شده ی مردم را می دزدند. حتی پدر و مادر نلی هم از این دزدی در امان نمانده اند. جادوگران بدجنس همه ی شهر را به هم ریخته اند. حالا مردم وقت کمتری دارند و در نتیجه، فشار روحی و نگرانی شان بیشتر شده است. کار آگاه نلی کارش را شروع می کند و دامی برای جادوگران می گذارد؛ بی خبر از اینکه جانش در خطر است…

کتاب جادوگران وقت

مارتین ویدمارک
کارل مارتین ویدمارک (متولد 19 مارس 1961) نویسنده و معلم سوئدی است. کتابهای معروف وی از سوئدی به 34 زبان ترجمه شده است. از کتابهای Whodunit برای فیلم و ساخت بازی و تئاتر اقتباس شده است.او در استورفورس متولد شد و در لینکوپینگ بزرگ شد ، اما از دهه 1980 در استکهلم زندگی می کند. وی معلم راهنمایی و همچنین زبان سوئدی برای مهاجران است.