کتاب کتاب کار در مسیر درمانگر شدن

The Therapist's Workbook
(تمرینات خود ارزیابی، خود مراقبتی و خود بهبودی برای متخصصان بهداشت روان)
کد کتاب : 44878
مترجم :
شابک : 978-6002501691
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب کار در مسیر درمانگر شدن اثر جفری کاتلر

احساسات ممنوعه، ترس های پنهانی، استرس، فرسودگی شغلی - اینها مسائلی هستند که بسیاری از متخصصان مراقبت های بهداشتی رفتاری روزانه در مراجعان خود به آنها رسیدگی می کنند. اما وقتی این پزشک است که با این مسائل غرق می شود، اغلب هیچ کس و جایی برای مراجعه وجود ندارد. درمان نشدن، این مسائل می‌تواند بر توانایی درمانگران برای درمان موثر با مراجعان تأثیر بگذارد و استرس غیرضروری را بر روابط شخصی آنها وارد کند. این کتاب کار بسیار مورد نیاز که بر اساس کتاب پرفروش On Being a Therapist ساخته شده است، روانپزشکان، روانشناسان، مددکاران اجتماعی و سایر مشاوران را تغذیه و به چالش می کشد و آنها را به آرامی در سفری برای خود اندیشی و تجدید نظر راهنمایی می کند. راهنمای خوب جفری کاتلر به متخصصان مراقبت های بهداشتی رفتاری انجمنی مشخص برای رسیدگی به مسائل حیاتی روزانه و درازمدتی که به طور اجتناب ناپذیر در کارشان به وجود می آید، ارائه می دهد.
کاتلر برای کمک به پزشکان برای کمک به خود، این راهنمای عملی را با تمرین‌ها و فعالیت‌های خودارزیابی پر کرده است که همگی برای تسهیل بیان صادقانه خود، رشد و تغییر طراحی شده‌اند. توجه ویژه ای به مسائل بالقوه تهدید کننده شغل، مانند جذابیت جنسی برای مشتری، ترس از شکست، از دست دادن اعتماد به نفس، و استرس مالی و از دست دادن استقلال که بسیاری از پزشکان در نتیجه مراقبت مدیریت شده و محدودیت های آن تجربه می کنند، می شود.
با درگیر شدن فعالانه در فعالیت‌های کتاب کار و نگه‌داشتن یک مجله هفتگی، خوانندگان با انگیزه، انرژی و خلاقیت مجدد به‌عنوان پزشکان، و همچنین یک سوابق کتبی ارزشمند از رشد و تأمل شخصی خواهند آمد.

کتاب کتاب کار در مسیر درمانگر شدن

جفری کاتلر
جفری ای. کاتلر استاد، روانشناس، نویسنده، مشاور، رهبر کارگاه، سخنران اصلی و مدافع عدالت اجتماعی است که 40 سال گذشته را در سراسر جهان برای ارتقاء پیشرفت شخصی و حرفه ای در بین حرفه ای ها و گروه های حاشیه ای صرف کرده است.جفری به عنوان معلم، مشاور، درمانگر و مشاور در انواع مقاطع از جمله پیش دبستانی، دبستان و دبیرستان، دانشگاه، مرکز بهداشت روان، مرکز بحران و محیط های شرکت فعالیت داشته است.
قسمت هایی از کتاب کار در مسیر درمانگر شدن (لذت متن)
درمانگران خردمند و زبده در زمینهٔ ماهیت انسانی متخصص هستند و با حساسیت ویژه و دوراندیشی همزمان به کار مشغولند. آن ها دانش آموختگان دانش انتزاعی، ابهام و به خصوص زبان هستند. آن ها چیزهایی را که شنیدنی نیست، می شنوند و موارد نامحسوس را مشاهده می کنند، درحالی که این کار را با دقت تمام انجام می دهند.