کتاب زنگی های گود قدرت

Zangi-haye God-e Ghodrat
نقش سیاسی و اجتماعی جاهل ها و لات ها در تاریخ معاصر ایران
کد کتاب : 45012
شابک : 978-3943147445
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 526
سال انتشار شمسی : 1395
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب زنگی های گود قدرت اثر مسعود نقره کار

“زنگی های گود قدرت” عنوان پژوهشی است از دکتر مسعود نقره کار پیرامون نقش سیاسی و اجتماعی جاهل ها و لات ها در تاریخ معاصر ایران که به تازگی از سوی نشر فروغ در آلمان روانه بازار کتاب شده است.
این کتاب در ۵۲۶ صفحه با مقدمه ای از نویسنده آغاز می شود و یازده فصل دیگر را در بر می گیرد که از جمله عناوین “شجره و اسلاف جاهل ها”، “جاهلیسم و آخوندیسم”، “جاهلیسم در احزاب و سازمان های سیاسی داخل و خارج از کشور” و “جاهل ها در حکومت اسلامی”، را بر پیشانی دارند.
علاوه بر این موضوع ها، نقره کار به بررسی تاریخی پدیده چماقداری پرداخته و ویژگی های منفی و مثبت بسیاری از چهره های لوطی و لات را به خواننده معرفی می کند.
برای تهیه این کتاب به نظر می رسد سال ها وقت صرف شده باشد، زیرا نویسنده نه تنها به معرفی زمینه های تاریخی گروه اجتماعی لات ها و جاهل ها می پردازد، بلکه عادات، ویژگی های اخلاقی، پسندهای فرهنگی و شیوه رفتار و گفتار و حتی گرایش های جنسی در میان این گروه را دنبال کرده و باز می شکافد.

کتاب زنگی های گود قدرت

مسعود نقره کار
دکتر مسعود نقره کار (پزشک) متولد ۱۳۳۲ تهران است. او از سال ۱۳۴۷ کوشش های نوشتاری خود را شروع کرد و با چاپ مقالات ادبی، اجتماعی و نیز سیاسی در ایران و نیز خارج از ایران به عنوان نویسنده ای پرکار و جدی به کار پرداخته است.مسعود نقره کار، پزشک، نویسنده و پژوهشگر، تا کنون ۲۷ کتاب در چهار عرصه منتشر کرده است:۱- تاریخ جنبش روشنفکری و کانون نویسندگان ایران ( ۶ کتاب)، برای نمونه: مجموعه ی ۵ جلدی ”بخشی از تاریخ جنبش روشنفکری ایران، بررسی تاریخی – تحلیلی کانون نویسندگان ایران ”۲- دگران...