کتاب مادر شصت دقیقه ای

The Sixty Minute Mother
کد کتاب : 45218
مترجم :
شابک : 978-9643498849
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 140
سال انتشار شمسی : 1391
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب مادر شصت دقیقه ای اثر راب پارسونز

راب پارسونز در «مادر شصت دقیقه ای» خرد و هوش خود را به موضوع مادری تبدیل می کند. او با صحبت با مادران مختلف، از جمله دایان پارسونز، از همه پیشینه ها و موقعیت ها (کار، تنها، خانه نشین، مادران نوزادان، نوجوانان، فرزندخوانده ها و غیره) کتابی الهام بخش فوق العاده در مورد اوج و فرود زندگی جمع آوری کرده است. مادر بودن، با بینش های تازه فراوان. او به سبک همیشگی خود و هرگز این حقیقت اساسی را فراموش نکرد که مردان نیز باید غرایز مادری خود را پرورش دهند، کتاب فوق العاده دیگری را نوشته است.

در بخشی از کتاب آمده است:

"کاملا میفهمم که حتی تمام این تجربیات هم صلاحیت آن را به من نمیدهد که درباره مادر بودن بنویسم اما احساس میکنم در موقعیت ویژه ای قرار گرفته ام هزاران مادر برایم نوشته اند و اغلب با من گفتگو کرده اند و درسهایی را که آموخته اند با من در میان گذاشته اند. خیلی ها گفتند: «ای کاش وقتی بچه هایمان کوچکتر بودند کسی در مورد این مسائل با ما حرف زده بود ما اینها را دیر و به سختی یاد گرفتیم.»

در کتاب «مادر شصت دقیقه ای میخواهم برخی از آنچه را که مادران برایم گفته اند با شما در میان بگذارم؛ درسهایی درباره هنر مادر بودن."

کتاب مادر شصت دقیقه ای

راب پارسونز
راب پارسونز متولد سال 1948 ، یک سخنران بین المللی در مورد مسائل خانوادگی و نویسنده کتاب های پرفروشی از جمله قلب موفقیت و پدر 60 دقیقه ای است. بیش از نیم میلیون نفر در سمینارهای زنده او شرکت کرده اند.