کتاب سیستم معاملاتی ایچیموکو در بازارهای سرمایه

Trading with Ichimoku Clouds
کد کتاب : 45221
مترجم :
شابک : 978-6001860300
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب سیستم معاملاتی ایچیموکو در بازارهای سرمایه اثر مانش پاتل

"سیستم معاملاتی ایچیموکو" یک سیستم فنی است که مقادیر حمایت و مقاومت را به شکل ساده‌شده نشان می‌دهد و توسعه‌ای از سیستم بسیار محبوب نمودار کندل استیک در نظر گرفته می‌شود. در واقع، این سیستم بر اساس این ایده ساخته شده است که در یک نگاه باید بتوانید تعیین کنید که آیا یک ابزار در حالت تعادل (تثبیت) است یا خارج از تعادل (روند).
کتاب "سیستم معاملاتی ایچیموکو در بازارهای سرمایه " که به سبکی ساده و در دسترس نوشته شده است، پایه ای محکم در این رشته و همچنین استراتژی های فنی آن ارائه می دهد. این به شما نشان می دهد که چگونه بر اساس این رویکرد یک طرح معاملاتی ایجاد و پیاده سازی کنید که به راحتی می تواند متناسب با سبک معاملاتی شما باشد.
کتاب سیستم معاملاتی ایچیموکو در بازارهای سرمایه پر از بینش های عمیق و توصیه های تخصصی، به شما کمک می کند تا یک استراتژی اثبات شده طراحی شده برای جذب روندهایی که سود را به حداکثر می رساند و ضرر را به حداقل می رساند، پیاده سازی کنید. علاوه بر این، کاربر گام به گام از طریق کل فرآیند تصمیم گیری معامله یک ابزار به مدت دو سال (آزمون برگشتی) طی خواهد شد.

کتاب سیستم معاملاتی ایچیموکو در بازارهای سرمایه

مانش پاتل
مانش پاتل (MANESH PATEL)، رئیس EII Capital Group، یک شرکت مالی است که خدمات مختلفی از جمله مدیریت پول، مشاوره و تجارت را ارائه می دهد. او یک تاجر فنی است که بنیاد فنی او در اطراف یک سیستم تجارت روند ژاپنی به نام Ichimoku Kinko Hyo ساخته شده است. پاتل با استفاده از ایچیموکو کینکو هیو، ابزارهای زیر را معامله می کند: ارز ، معاملات آتی، اختیارات، سهام و کالاها. وی به طور فعال در تجارت ایچیموکو مشارکت دارد و www.ichimoku.net و www.kumotrader.com را اداره می کند که 125000 مشترک دارد و در میان وب سا...
دسته بندی های کتاب سیستم معاملاتی ایچیموکو در بازارهای سرمایه
قسمت هایی از کتاب سیستم معاملاتی ایچیموکو در بازارهای سرمایه (لذت متن)
ایچیموکو یک روش تجزیه و تحلیل برای استفاده دربازارهای مالی و سرمایه است که به جهت تکامل نمودارهای شمعی (ژاپنی) برای بالا بردن دقت پیش بینی حرکت استفاده می شود. ایچیموکو در یک نگاه به معنای «چارت تعادلی» و از یک منظر به «نمودار ابرها» معنا می شود. ایچیموکو درک درستی به پیش بینی روند در آینده به شخص تحلیلگر می دهد و فلسفه عمیقی در درست درک شدن در خود جای داده است. عوامل ایچیموکو در کنار قیمت وظیفه تحلیل زمانی را به عنوان یک عنصر اضافی برعهده دارد، چیزی شبیه به ایده های ویلیام گن. این ایده هم اکنون تحلیلگران بسیاری را به خود جلب کرده که با تلفیق تکنیک های غربی خالق پیش بینی های نسبتا دقیق و درستی شده است.