کتاب کتاب ابزار فانی 4 (بخش اول)

City of Fallen Angels
شهر فرشتگان سقوط کرده
کد کتاب : 45442
مترجم :
شابک : 978-6002913159
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 175
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

کتاب ابزار فانی 4 (بخش دوم)
City of Fallen Angels
شهر فرشتگان سقوط کرده
کد کتاب : 45443
مترجم :
شابک : 978-6002913166
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب ابزار فانی 4 (بخش اول) اثر کاساندرا کلر

کتاب کتاب ابزار فانی 4 (بخش اول) چهارمین کتاب از مجموعه ابزارهای فانی است که توسط کاساندرا کلار نوشته شده است.
این کتاب سریالی قرار بود با City of Glass به پایان برسد. در مارس 2010 اعلام شد که کتاب چهارم اضافه خواهد شد ، کاساندرا کلار بعدا گفت که او این را به عنوان "سه گانه دوم" در نوشته است. این کتاب در تاریخ 5 آوریل 2011 منتشر شد.

"سیمون" از یک خون آشام به نام کمیل بلکورت که ادعا می شود توسط رافائل سانتیاگو غصب شده است ، پیشنهادی دریافت می کند. او می گوید می تواند کاری کند تا سایمون سرانجام جایگاه خود را در جامعه خون آشام بدست آورد...

سیمون چندین بار مورد حمله قرار می گیرد. هر بار ، هر کسی که به او حمله میکند ، به سرعت با مرگ "هفت برابر" کتاب مقدس روبرو می شود. وقتی او به خانه می رسد ، مادرش در مورد خونی که در کمد لباس خود پیدا کرده است با او بحث می کند و او مجبور می شود که بگوید چه شده است. مادر خیال ندارد باور کند که پسرش به یک خون آشام تبدیل شده است.

سیمون که می داند نمی تواند به خانه مادرش برگردد ، با عضو جدید گروهش ، جوردن کایل ، زندگی می کند. وقتی جیس به آپارتمان سایمون می آید ، او با کایل ملاقات می کند و می فهمد که کایل ، در واقع یک گرگینه است.

در همین حال ، جیس در خواب دیده است که در آن کلاری را می کشد ، که باعث می شود جیس بخواهد از او دوری کند. تا اینکه..

کتاب کتاب ابزار فانی 4 (بخش اول)

کاساندرا کلر
جودث روملت (Judith Rumelt؛ متولد ۲۷ ژوئیهٔ ۱۹۷۳) که بیشتر با نام ادبی‌اش کاساندرا کلر (انگلیسی: Cassandra Clare) شناخته می‌شود یک نویسنده اهل ایالات متحده آمریکا است که داستان‌هایش را در سبک تخیلی نوجوانان و جوانان می‌نویسد. مشهورترین اثر او مجموعهٔ «عوامل فانی» است که از زمان عرضه به عناوین پرفروش تبدیل شد و هم‌اکنون برای نخستین بار به زبان پارسی در حال ترجمه می‌باشد.