کتاب کتاب کار برای بچه های بااستعداد

The Gifted Kids Workbook
کد کتاب : 45497
مترجم :
شابک : 978-6229587881
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 193
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب کار برای بچه های بااستعداد اثر هدر بورمن

هدف از مطالعه این کتاب، این است که به فرزند تیزهوش خود کمک کنید تا اضطرابش را مدیریت کند، اعتماد به نفس به دست آورد و قدر آن چه را دارد بداند. شما در نقش والدین یک کودک تیزهوش باید موهبت ها و چالش های تربیت و پرورش این کودکان خاص را درک کنید. فرزند شما با سختی بیشتری فکر می کند و زندگی را با شدت بیشتری تجربه می کند که این امر در برخی موارد باعث رخداد چالش های اجتماعی و عاطفی می شود. همچنین، حس درونی متفاوت بودن را به او القا می کند.
این کتاب کار با استفاده از ترکیبی قدرتمند از ذهن آگاهی، درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و راهبردهای خوددلسوزی به طور مستقیم به نیازهای روان شناختی کودکان تیزهوش پاسخ می دهد. به علاوه، به خوانندگان خود کمک می کند تا درک بهتری از هویت منحصر به فردشان داشته باشند. راهبردهای اساسی برای متعادل ساختن احساسات را بیاموزند، عصبانیت و اضطراب خود را مدیریت کنند و راهبری روابط اجتماعی را بیاموزند. فرزندتان خواهد فهمید تنها او نیست که چنین وضعیتی دارد و اعتماد به نفس لازم برای رشد را کسب می کند. برای بچه های تیزهوش احساس متفاوت بودن با دیگران دشوار است.

کتاب کتاب کار برای بچه های بااستعداد

هدر بورمن
هدر بورمن (Heather Boorman) مدیر بنیانگذار مشاوره بورمن در وسترن ویسکانسین است که در آن وی از بچه ها و بزرگسالان نوروجود، خانواده های آنها و افراد آسیب دیده تحت درمان و پشتیبانی می کند.