کتاب چالش های رایج در زوج درمانی

Common Dilemmas in Couple Therapy
کد کتاب : 45549
مترجم : امید عیسی نژاد
شابک : 978-6002005656
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب چالش های رایج در زوج درمانی اثر جودیت لویت

کتاب چالش های رایج در زوج درمانی به بررسی چهار مسئله رایج که زوج درمانگران روزانه در مطب هایشان با آنها مواجه می شوند، می پردازد: سروکار داشتن با همسر دشوار، رازها، کار کردن با همسری که نمی خواهد یا نمی تواند تغییر کند و فروپاشی یک رابطه.
این کتاب ازلحاظ بررسی این چهار مسئله، منحصربه فرد است، زیرا اغلب کتاب های موجود در زمینه زوج درمانی و آموزشی، عمیقا به این موضوعات نپرداخته اند. هریک از این مسائل چالش برانگیز مخاطرات، هیجانات شدید و ناامیدی های عمیق موجود در روابط صمیمانه را دربردارند. این موقعیت های دشوار دربردارنده مسائلی آزاردهنده و پیچیده هستند که در حیطه تاریک روابط صمیمانه انسان ها نفوذ می کنند. این مسائل درباره خیانت، مخالفت و فقدان های شدید هستند. با این وجود به غلبه بر موانع، تغییر، بهبود و تسکین نیز مرتبط می شوند.
از اهداف این کتاب این است که پویایی های هر یک از چالش های ذکر شده را به صورت عمیق و به همراه یک مطالعه موردی بررسی کند، راهکارهایی را برای کار کردن با این چالش ها به درمانگران ارائه کند و به آنها کمک کند تا در حین انجام کار، تجربه های عمیق و نقش های خود را درک کنند. مولف (جودیت لویت) آسیب، شرارت و درماندگی همراه با این چالش ها را آشکار کرده است و نقش حیاتی که درمانگران می توانند برای هدایت زوجین در مسیر التیام، امید و احیا ایفا کنند را به تصویر کشیده است.

کتاب چالش های رایج در زوج درمانی

جودیت لویت
دکتر جودیت پی لویت یک پزشک بالینی ارشد، روانشناس مجاز و متخصص جنسی درمانی دیپلمات با بیش از 35 سال تجربه بالینی است. او یک مشاوره خصوصی در ویلند، ماساچوست دارد، جایی که با افراد، زوج ها و خانواده ها کار می کند.