کتاب چگونه بیشترین بهره را از درمان شناختی - رفتاری ببریم؟(راهنمای مراجع)

How to Get the Most Out of CBT: A Client's Guide
کد کتاب : 45572
مترجم :
شابک : 978-6002008503
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 124
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب چگونه بیشترین بهره را از درمان شناختی - رفتاری ببریم؟(راهنمای مراجع) اثر ویندی درایدن

کتابی که در دست دارید پاسخی است به پرسش ها، دغدغه ها و نگرانی های مراجعانی که می خواهند از یک مشاور یا درمانگر یاری بطلبند یا هم اکنون در میانه راه مشاوره و درمان هستند.
این کتاب مانند نقشه راهی شما را با فرایند درمان شناختی-رفتاری از آغاز تا پایان آشنا می سازد. شما با مطالعه این کتاب علاوه بر تشخیص این نکته که آیا رویکرد درمانی شناختی-رفتاری برای حل مسائلتان مناسب است، با موضوعات مشترک در تمامی رویکردهای درمانی و موضوعات اختصاصی درمان شناختی-رفتاری آشنا می شوید. موضوعات مشترکی مانند قرارداد درمانی، مدت زمان جلسه مشاوره و تعداد جلسات، کنسل کردن جلسه درمان، هزینه مشاوره، مقوله رازداری، آشنایی با وظایف مراجع و درمانگر، نحوه پایان گرفتن مشاوره و درمان، و موضوعات اختصاصی ازجمله نحوه آمادگی برای جلسه نخست و جلسات آتی، تأکید بر رفتار و افکار، تنظیم فهرست مشکلات، تنظیم فهرست اهداف، تکلیف خانگی، به کاربستن آموخته ها در زندگی روزمره و اینکه چگونه پس از پایان درمان درمانگر خود شوید.
این کتاب ابزار قدرتمندی در دستان شما خواهد بود تا با مطالعه آن چه پیش از شروع مشاوره و درمان و چه در میانه آن بتوانید در وقت، انرژی و هزینه خود صرفه جویی کنید و بیشترین بهره را از درمان و مشاوره ببرید.

کتاب چگونه بیشترین بهره را از درمان شناختی - رفتاری ببریم؟(راهنمای مراجع)

ویندی درایدن
ویندی درایدن یکی از پیشروان و مربیان برجسته در انگلستان در سنت روانشناختی رفتار درمانی است.او بیشتر به خاطر کار خود در درمان شناختی رفتار عقلانی و عاطفی (RECBT) ، یک رویکرد پیشرو در CBT شناخته شده است.وی از سال 1975 در زمینه مشاوره و رواندرمانی فعالیت کرده و از نخستین افرادی در انگلیس بود که در درمان شناختی رفتاری آموزش دیده و با دکترهایی مانندآلبرت الیس هارون تی. بک و آرنولد لازاروس همکاری داشته است.وی تاکنون بیش از 200 کتاب منتشر کرده است و در سراسر جهان، در مناطق مختلف مانند انگلیس، ایالات...
دسته بندی های کتاب چگونه بیشترین بهره را از درمان شناختی - رفتاری ببریم؟(راهنمای مراجع)