کتاب رهایی از وسواس

Free from OCD
کتابی برای نوجوانان مبتلا به اختلال وسواسی - اجباری
کد کتاب : 45577
مترجم :
شابک : 978-6002007926
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 242
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب رهایی از وسواس اثر تیموتی سیسه موره

آیا احساس می کنید در دام افکار و آیین های خود گرفتار شده اید؟ شما ممکن است فرد دیگری را نشناسید که از افکار "چسبنده" و آیین های اجباری تکراری رنج می برد، اما بسیاری از نوجوانان دیگر نشانه هایی از اختلال وسواسی- اجباری را تجربه می کنند: نیاز به شستن مکرر دست ها، وارسی کردن برای اطمینان از اینکه همه چیز مرتب است، شمارش همه چیز، نظم و ترتیب دادن به اشیاء، یا حتی تکرار مکرر افکار. وقتی احساس تنش یا اضطراب می کنید انجام آیین هایی مثل اینها ممکن است شما را آرام کند، اما شما خیلی خوب می دانید که این تسکین موقتی است و هنگامی که دوباره احساس ناراحتی کنید مجبور هستید این آیین ها را دوباره انجام دهید. این چرخه می تواند در شما احساس به دام افتادن ایجاد کند، به علاوه ممکن است خروج از آن غیرممکن یا حتی وحشتناک به نظر برسد.
کتاب رهایی از وسواس چهل تمرین شناختی رفتاری ساده را برای کمک به شما در گذرکردن از نشانه هایتان و زندگی کردن آزادانه، انعطاف پذیر، و بدون ترس ارائه می کند. در نهایت شما می توانید افکار اجباری را در مسیرهای خودشان به سوی زندگی تان متوقف کرده و مانع بازگشت آنها شوید.
این کتاب به شما کمک می کند یاد بگیرید که:
توجه کنید چه وقت، افکار مبتنی بر واقعیت بوده و چه وقت، آنها اغراق آمیز هستند.
موقعیت هایی را که نشانه های وسواس شما را راه اندازی می کنند تشخیص داده و خنثی کنید.
دوست پیدا کنید و در موقعیت های اجتماعی احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.
به جای افتادن در دام آیین هایتان، از فنون تن آرامی استفاده کنید.
دکتر تیموتی ای. سیسه موره، استاد تمام روان شناسی و مشاوره در دانشگاه ممتاز ریچموند در شهر چاتانوگا در جنوب شرقی ایالت تنسی آمریکا است، و یک دفتر خصوصی روان شناسی بالینی دارد. او متخصص درمان اختلالات اضطرابی در کودکان و نوجوانان است. سیسه موره نویسنده چندین کتاب است، از جمله: مطمئنم که نگران نخواهم شد.

کتاب رهایی از وسواس

تیموتی سیسه موره
تیموتی سیسه‌موره (Timothy A. Sisemore) یک روانشناس در مرکز مشاوره Summit در Chattanooga، تنسی است و چندین کتاب و مقاله در ژورنال تألیف کرده است. روت، همسر تیم، به او کمک می کند تئوری را در عمل ترجمه کند!