کتاب واقعیت درمانی

Reality Therapy
کد کتاب : 105965
مترجم :
شابک : 978-9642698691
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 229
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

واقعیت درمانی
Reality Therapy
کد کتاب : 45649
مترجم :
شابک : 978-6002003928
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب واقعیت درمانی اثر رابرت ای ووبلدینگ

رابرت ای. ووبلدینگ در این کتاب تاریخچه، نظریه، فرایند درمان، مکانیسم های تغییر و مبانی تجربی اثربخشی این رویکرد مبتنی بر نظریه انتخاب و همچنین تحولات فعلی و آینده آن را بررسی می کند. نمونه های موردی فراوان، از کتاب «واقعیت ? درمانی» برای دانشجویان روان درمانی و مشاوره و همچنین درمانگران باتجربه ای که به درک نحوه تکامل این رویکرد و چگونگی کاربرد آن در مورد مراجعان علاقه مند هستند، منبعی عالی می سازد.
رابرت ووبلدینگ، مدرس، مولف و درمانگر شناخته شده بین المللی در حیطه واقعیت درمانی است که نظریه انتخاب را در ایالات متحده، اروپا و آسیا آموزش می دهد. او کسی بود که در سال 1987 توسط گلاسر به عنوان نخستین مدیر آموزش در موسسه ویلیام گلاسر در لس آنجلس انتخاب گردید. معرفی ایده هایی همچون نشانه های مثبت، چرخه مشاوره و پنج سطح تعهد ازجمله مشارکت های برجسته او در حوزه روان درمانی هستند.
هر خواننده علاقه مندی که در جستجوی یک منبع مختصر و مفید باشد که در عین سادگی و اختصار، تصویری جامع و معتبر از نظریه های روان درمانی معاصر به دست دهد، مطالعه کتاب «واقعیت درمانی»، که یکی دیگر از کتاب های «مجموعه نظریه های روان درمانی» از انتشارات APA است، را مانند سایر کتاب های این مجموعه بسیار مغتنم خواهد یافت.

کتاب واقعیت درمانی

رابرت ای ووبلدینگ
رابرت ا. ووبولدینگ، (Robert E. Wubbolding)، معلم، نویسنده و تمرین کننده شناخته شده ای بین المللی و واقعیت درمانی و مدیر مرکز درمانی واقع گرایی در سینسیناتی، اوهایو است.