کتاب چگونه از همه بله بگیرید

How to get yes from everyone
(نه به نه 2)
کد کتاب : 45730
شابک : 978-6222207120
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 272
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب چگونه از همه بله بگیرید اثر حمید امامی

"چگونه از همه بله بگیرید" دومین جلد کتاب "نه به نه" اثر "حمید امامی" است که در آن به طور ویژه، فوت و فن فروش و نپذیرفتن نه به عنوان یک جواب از مشتری را به خوانندگان می‎آموزد؛ اما این تنها چیزی نیست که از مطالعه‌ی کتاب "چگونه از همه بله بگیرید"، به دست خواهید آورد. "حمید امامی" این کتاب را برای همه نوشته است و محدودیتی برای استفاده از آن وجود ندارد.
رویاهای شما تنها زمانی محقق می‌شوند که بازخورد مثبتی از دیگران دریافت کنید. تبدیل هر "نه" به "بله"، شما را یک پله به رسیدن به اهدافتان نزدیک می‌کند. میان "نه" و "بله" فاصله چندانی وجود ندارد، اما تأثیرات آن بسیار متفاوت است. اگر به خواستگاری شریک زندگی ایده‌آل خود بروید و وی "نه" بگوید، چه اتفاقی می‌افتد؟ اما اگر همان جمله را با یک سوال و یک جمله‌بندی درست و یک گفت و گوی صحیح به "بله" تبدیل کنید و آرزوی شما محقق شود چه اتفاقی می‎افتد؟
فرض کنید برای یک پروژه و برنامه‌ی اقتصادی یا صنعتی به وام کم بهره نیاز داشته باشید و سرنوشت کسب و کار و زندگی شما وابسته به آن وام باشد. حال اگر رئیس بانک درخواست شما را رد کند و "نه" بگوید و شما با مهارت قانع کردن که از کتاب "چگونه از همه بله بگیرید" بدست آورده‌اید، وی را به "بله" گفتن راضی کنید، زندگیتان چقد دگرگون می‎شود؟ چه مقدار از زندگی شما ممکن است تحت تأثیر کلماتی قرار گیرد که می‌توانید با آن، "نه" را به "بله" تبدیل کنید و به هدف مورد نظر خود دست پیدا کنید؟ کتاب "چگونه از همه بله بگیرید" به قلم "حمید امامی" برای این نوشته شده که به شما در دستیابی به این هدف کمک کند.

کتاب چگونه از همه بله بگیرید

حمید امامی
حمید امامی متولد سال 1339 مشاور بیمه و سخنران انگیزشی، بخشی از فعالیت‌های وی به شرح زیر هستند :نگارش بیش از ۵ جلد کتاب (۳ جلد از آنها بیش از ۱۴ تیراژ منتشر شده است)اجرای بیش از ۸۰۰ روز و ۶۴۵۸ ساعت سخنرانی در ۴ سال گذشتهنگارش بیش از ۵۰۰ مقاله آموزشی و انگیزشیاجرای بیش از ۵ برنامه در رسانه ملیمربی بیش از ۵۰ نماینده فعال صنعت بیمه و تیم های فروش در سرتاسر کشورداور درجه ۱ بین‎المللی فدراسیون جهانی کشتی FILA
دسته بندی های کتاب چگونه از همه بله بگیرید
قسمت هایی از کتاب چگونه از همه بله بگیرید (لذت متن)
در زندگی همواره از شنیدن «نه» و رد شدن نفرت عجیبی داشتم. هرگز دوست نداشتم کتابی را بخوانم که مردم را به «نه» گفتن تشویق می کند. اصلا چرا ما باید به کسی «نه» بگوییم وقتی می توانیم مثبت باشیم و «بله» بگوییم؛ بنابراین تصمیم گرفتم شیوه هایی را در زندگی به کار گیرم که به هر کسی پیشنهاد می دهم، نه تنها پاسخ منفی دریافت نکنم، بلکه با خواستۀ قلبی پاسخ مثبت و دوست داشتنی ام، «بله»، را دریافت کنم؛ بنابراین تصمیم گرفتم نام کتاب را «همه باید بگویند بله» قرار دهم؛ ولی با مخالفت دوستان زیادی روبه رو شدم و درنهایت پذیرفتم که نام پیشین را برگزینم و به خوانندگان عزیز کمک کنم چگونه از تلة مشتریان رهایی یابند و «نه»هایی را که از مخاطبان دریافت می کنند به «بله» تغییر دهند. آنچه برایم بسیار جالب بود، زمان های نوشتن این کتاب بود که در سخت ترین شرایط اتفاق می افتاد و اوقاتی که از نوشتن شانه خالی می کردم و برای انجام دادن آن به خودم «نه» می گفتم و می خواستم خوابیدن و استراحت کردن را به نوشتن ترجیح بدهم، بر سر خودم فریاد می زدم و می گفتم «خفه شو انجامش بده». همین جملۀ جادویی و الهام بخش آنقدر به کمکم آمد تا اینکه توانستم آن را به سرانجام برسانم. نکتۀ جالبی را که دوست دارم با شما به اشتراک بگذارم، این است که مطمئنم بیش از هفتاد درصد این کتاب در حالی نوشته شده است که شما خوانندۀ عزیز در خواب بوده اید. اغلب نوشته ها بین ساعت 23 تا 4 بامداد نوشته شده است یا از زمان هایی که در پرواز ها در سالن های فرودگاه های داخلی یا خارجی، در هتل های شانگریلا در استانبول، در جزیرۀ زیبای مالدیو، هتل باران اصفهان یا در شهر زیبای لاهیجان، رشت، خمام، اهواز، از هر فرصت حتی ده دقیقه ای استفاده کردم. به خستگی، «نه» گفتم، به گردش و تفریح «نه» گفتم، به هر آنچه می توانست مانع نوشتن و عامل دست کشیدن از کارم باشد «نه» گفتم، برای شرکت در سمینار جردن بلفورت (گرگ وال استریت) چهار شب و پنج روز اقامت در ترکیه فقط 17 ساعت خوابیدم، هرگاه خواب به سراغم می آمد، با یک فنجان قهوة ترک یا یک دوش آب سرد سراغ کلاسورم می رفتم و به نوشتن ادامه می دادم و تجربه ای که دریافت کردم، فقط یک جمله بود: «همه باید به تو بگویند بله» همین.