کتاب دلمه وقتی حرف زدن بلد نبود

Dolmeh
کد کتاب : 45734
شابک : 978-6222740962
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 40
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب دلمه وقتی حرف زدن بلد نبود اثر بزرگمهر حسین پور

"بزرگمهر حسین پور"، با نوشتن و به تصویر کشیدن کتاب "دلمه وقتی حرف زدن بلد نبود"، یک روایت زیبا و جذاب را به ادبیات کودک اضافه کرده است. انتشارات پرتقال، که واحد چاپ کتاب های کودک و نوجوان از انتشارات خیلی سبز است، همواره در تلاش بوده که با کیفیت ترین و به یاد ماندنی ترین کتاب ها را برای کودکان و نوجوانان منتشر کند. "دلمه وقتی حرف زدن بلد نبود" با نوشتار و تصویرگری "بزرگمهر حسین پور" یکی از این آثار است.
ما در این رمان با یک کودک جذاب و خنده دار به نام دلمه آشنا می شویم که می خواهد بداند دقیقا چیست. سگ خانه ی آن ها که پطرس نام دارد، ادعا می کند که دلمه یک انسان نیست؛ زیرا مردم روی دو پا راه می روند اما او با چهار دست و پا راه می رود. اما پطرس و دلمه دست از کنجکاوی برنمی دارند و تصمیم می گیرند که از گربه سوال کنند. چرا که پطرس فکر می کند که دلمه، یک گربه است. اما گربه با اطمینان می گوید که این کوچولوی عجیب و غریب گربه نیست و باید موش باشد. روایت داستان "دلمه وقتی حرف زدن بلد نبود"، با حدس زدن هر کدام از حیوانات ادامه می یابد و ماجراهای مفرحی را ایجاد می کند تا اینکه جغد دانا، راز این معما را آشکار می کند.
خالق و هنرمند این کتاب، "بزرگمهر حسین پور"، یکی از شناخته شده ترین و مدرن ترین کاریکاتوریست ها است و خواندن این کتاب جذاب با تصاویر خیره کننده و بانمکش برای همه ی کودکانی که از شنیدن داستان و دیدن نقاشی های رنگارنگ لذت می برند توصیه می شود.

کتاب دلمه وقتی حرف زدن بلد نبود

بزرگمهر حسین پور
بزرگمهر حسین پور (زاده آذر ۱۳۵۵ در تهران) کاریکاتوریست و کارگردان انیمیشن اهل ایران است.
قسمت هایی از کتاب دلمه وقتی حرف زدن بلد نبود (لذت متن)
فسقلی ای که جای دوتا پا با چهارتا پا راه می ری، پس تو نمی توانی از آدم ها باشی... دنبال بیا... تا بفهمیم واقعا چه هستی؟