کتاب میدان ایتالیا

Piazza d'Italia
یک داستان مردمی در سه زمان
کد کتاب : 4580
مترجم :
شابک : 9786002293008
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 164
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1975
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب میدان ایتالیا اثر آنتونیو تابوکی

آنتونیو تابوچی نویسنده کتاب «میدان ایتالیا» در دانشگاه سیه نا ایتالیا به تدریس زبان و ادبیات پرتغالی می پرداخت.
کتاب ها و مقالات وی در 18 کشور دنیا ترجمه شده است. او به همراه همسرش ماریا خوزه دو لانکاستر ، بسیاری از آثار پسوآ را به ایتالیایی ترجمه کرد.

تابوچی در این کتاب « میدان ایتالیا»(یک داستان مردمی در سه زمان) شرحی جذاب را از تاریخ صد ساله ایتالیا در بیستم را ارائه می دهد. او در این اثر توانسته است با بیانی شیوا به جزئیات تاریخ ایتالیا بپردازد. در این کتاب شما علاوه بر اینکه با خیابان های تاریخی ، گالری ها و اماکن معروف ایتالیا آشنا می شوید، تاریخ سرکوب را در این کشور دنیال خواهید کرد. از ظهور فاشیزیم تا بحران های اقتصادی و اعتراضات مردمی در این اواخر. او به راستی با سبکی منحصر بفرد توانسته است تمام این تاریخ پر فراز و نشیب را در قالب داستانی جذاب فشرده سازد.

کتاب میدان ایتالیا

آنتونیو تابوکی
آنتونیو تابوکی، زاده ی 24 سپتامبر 1943 و درگذشته ی 25 مارس 2012، استاد دانشگاه و نویسنده ی ایتالیایی بود. تابوکی در پیزا به دنیا آمد اما در خانه ی پدربزرگ و مادربزرگش در یکی از روستاهای نزدیک محل تولدش بزرگ شد.او در سال های تحصیل در دانشگاه، به جای جای اروپا سفر کرد تا با نویسنده هایی که با آثار آن ها در کتابخانه ی دایی خود رو به رو شده بود، بیشتر آشنا شود. تابوکی اولین اثر خود را در سال 1978 منتشر کرد. او در دانشگاه سینا، زبان و ادبیات پرتغالی تدریس می کرد.