کتاب روان خود را بشناس

Spirit
کد کتاب : 45874
مترجم : گیتی باقری نیا
شابک : 978-9642842476
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب روان خود را بشناس اثر جینی کیم

اگر می خواهید استرس ها و نگرانی ها را از خودتان دور کنید ، به آسانی تحت تأثیر عوامل و شرایط محیطی قرار نگیرید و با استفاده از استعدادها و خلاقیت های خود به ابراز وجود و مقابله با شرایط نامطلوب بپردازید. خودتان را همان طور که هستید بپذیرید. فراموش نکنید شما با هر نقص و کمبودی که داشته باشید، باز هم دوست داشتنی و ارزشمندید. نقص عضو، معلولیت، فقر، مشکلات مالی و هر کمبود یا نقص دیگری نمی تواند چیزی از ارزش شما کم کند. پذیرفتن خود با تمام نقص ها، ضعف ها و کمبودها نشان دهنده عزت نفس و اعتماد به نفس است.
خیلی ها تصور می کنند اگر خودشان را همان طور که هستند بپذیرند، نمی توانند تغییر کنند و به چیزهایی که می خواهند، برسند. بیشتر وقت ها ما فکر می کنیم اگر نسبت به خودمان احساس خوبی نداشته باشیم و از خودمان، شرایط و موقعیت و عملکردمان ناراضی باشیم، این نارضایتی در ما ایجاد انگیزه می کند و باعث می شود برای تغییر، رشد، پیشرفت و رسیدن به شرایط بهتر تلاش کنیم. ممکن است این طرز فکر گاهی - آن هم در کوتاه مدت - درست باشد. خیلی اوقات احساسات ناخوشایندی مانند ناامیدی، عصبانیت، افسردگی و اضطراب، ما را برای تغییر آماده می کنند اما واقعیت این است که نارضایتی و احساسات ناخوشایند بعد از مدتی انرژی ما را می گیرد و توان لازم برای تلاش و ایجاد تغییر را از بین می برد.
اولین قدم در تغییر و تلاش برای رسیدن به هدف، شادی و آرامش است. پذیرش خود و قبول واقعیت در واقع یک خودآگاهی همراه با احساس شادی و رضایت است. پذیرش، به شما احساس آرامش می دهد و همین، انرژی لازم برای رسیدن به هدف، تلاش برای ایجاد تغییر و رشد و پیشرفت را فراهم می کند.

کتاب روان خود را بشناس