کتاب حقیقت فروش

Sales Truth
کد کتاب : 45888
مترجم :
شابک : 978-6227251241
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 316
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب حقیقت فروش اثر مایک وینبرگ

با یاد گرفتن اسطوره های جدیدترین راه حل های معجزه آسا و تمرکز استراتژی فروش خود بر روی یک رویکرد اثبات شده که نتایج مورد نظر شما را به ارمغان می آورد، به یک فروشنده یا رهبر فروش بهتر تبدیل شوید.

آیا موفقیت در فروش می تواند به سادگی وصل کردن جدیدترین ابزار CRM یا تکمیل نمایه های رسانه های اجتماعی و منتظر ماندن برای نمایش خودکار سرنخ های واجد شرایط در صندوق ورودی شما باشد؟ آیا در باور آنچه که «متخصصان» خودخوانده جدید در لینکدین پست می کنند و شروع به زیر سوال بردن اعلامیه آنها مبنی بر اینکه همه چیز در فروش تغییر کرده است، مشکل دارید؟

تنها مورد ثابت در دنیای فروش، سر و صدای کارشناسان فروش و رهبران فکری است که شما را از آخرین ابزارها، ترفندها و استراتژی هایی که باید استفاده کنید مطلع می کنند. با این حال، از قضا، هر چه راه حل های مدرن تری اتخاذ کنید، به دست آوردن نتیجه سخت تر می شود.

در کتاب حقیقت فروش، نویسنده پرفروش مایک واینبرگ راهکارهایی را به فروشندگان و رهبران فروش نشان می دهد که چگونه از سر و صدا عبور کنید تا بتوانید فروش های جدید بیشتری کسب کنید

کتاب حقیقت فروش

مایک وینبرگ
مایک وینبرگ مشاور ، مدرس ، سخنران و نویسنده 3 کتاب پرفروش آمازون است.
قسمت هایی از کتاب حقیقت فروش (لذت متن)
از این هشتگ به عمد استفاده کرده ام و علاوه بر جنبهٔ شوخی و تغییر فضای آن، دلیل اصلی استفاده این است که خود رهبران فروش اجتماعی آن را در آنجا گذاشته اند. این نوعی نشانه گذاری برای این استراتژی و به نوعی علامت تجاری یا لوگوی خود جنبش بود. گویا یکی از چهره های سرشناس و یکی از سخنوران برجسته نیز از هشتگ فروش اجتماعی به عنوان نام شرکت خود استفاده کرده است.

چیزی که سزاوار و شایسته است، باید ستایش شود؛ نوع بازاریابی در جنبش# فروش اجتماعی بسیار عالی بود، این کار موثر واقع شد و هیجان آن مانند آتش سوزی گسترش یافت. همه اش همین بود؛ شور و اشتیاق دیوانه وار! به هر سو نگاه می کردید، مردم به خاطر وجود دلایل مهمی راجع به فروش اجتماعی هیجان زده بودند. رسانه های اجتماعی به طوری باورنکردنی قدرتمند بودند و فروش اجتماعی توسط کسانی ترویج داده می شد که بر روی ساخت پلتفرم های مختلف روی کانال های اجتماعی تسلط داشتند. منطقی به نظر می رسید که پس از آن، تعداد بسیار زیادی از افراد به دنبال این استراتژی باشند. به علاوه، هیچ کس نمی خواست این استراتژی حقیقت نداشته باشد. اگر می توانستم به جای طی کردن فرایند مشتری یابی، گوشی را بردارم و با فشاردادن یک دکمه نظر بدهم، چرا نباید این کار را انجام دهم؟

چیزی که واقعا عجیب و جالب است این است که من عاشق شبکه های اجتماعی هستم و نه تنها به آن ها اعتقاد دارم، بلکه در طول دههٔ گذشته از مشارکت بسیاری در کانال های اجتماعی نیز بهره مند شده ام. من طرفدار این کانال ها هستم و از آن ها به شدت استفاده می کنم، اما برخلاف ادعای رهبران گروه فروش اجتماعی، این شبکه ها گلوله ای جادویی برای فروشندگان نیستند؛ فروش اجتماعی به هیچ وجه به وعده های داده شده توسط کسانی که برای مهم جلوه دادن آن در تلاش بودند، نزدیک نشد؛ حتی نکته ای مهم تر درمورد آن وجود دارد: نه تنها بسیاری از «کارشناسان» فروش اجتماعی اعتبار و سابقهٔ موفقیت شخصی ندارند، بلکه از دستور کار خود فراتر می روند و درمورد بیهودگی روش های فروش سنتی افسانه ها و عقاید تخیلی خطرناکی را اشاعه می دهند.