کتاب رسالت روح

Your Soul Purpose
چگونه به نور درون خود دست یابیم
کد کتاب : 45891
مترجم :
شابک : 978-6226829342
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 222
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب رسالت روح اثر کیم روسو

کیم روسو دلسوزانه به ما می آموزد که چگونه عشق را در آغوش بگیریم، ترس را از خود دور کنیم و خود را از تعصب منفی خلاص کنیم. او در "کتاب رسالت روح" ( چگونه به نور درون خود دست یابیم) از طریق مجموعه ای از آزمون ها و توصیه ها به ما کمک می کند تا که خودمان را بهتر درک کنیم و شناخت کافی در خصوص عواطفمان بدست آوریم. "رسالت روح" شما خوانندگان را قادر می سازد تا عشق را بشناسید، ترس و نفس خود را در خانه بگذارند و از ابزارهای معنوی که قبلا در اختیار داشته اید برای تحقق سرنوشت خود استفاده کنید.

کیم با هزاران نفر در سراسر کشور برای مخاطبان با سنین، مذاهب و عقاید مختلف صحبت می‌کند، به خواندن می‌پردازد و به دیگران آموزش می‌دهد که چگونه یاد گرفته است به دنیای مردگان دسترسی پیدا کند و هدیه‌اش را بپذیرد. او در سال 2015 عنوان "بهترین روانشناس در لانگ آیلند" را از بهترین مطبوعات لانگ آیلند دریافت کرد.
این کتاب توسط ویدا کرمی به فارسی برگردانده شده و نشر "بهار سبز" نیز آنرا منتشر کرده است. شما می توانید این کتاب را از وبسایت ایرانکتاب خریداری نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن به دست شما برسد.

کتاب رسالت روح

کیم روسو
کیم روسو ، معروف به "The Happy Medium" ، ستاره محبوب تلویزیون در چند برنامه ی روانشناسی و سخنران است و مخاطبان مشتاق او از هر سن ، مذهب و عقیده ای هستند. وی عنوان بهترین روانشناس در لانگ آیلند را در سال 2015 از بهترین مطبوعات لانگ آیلند دریافت کرد.
قسمت هایی از کتاب رسالت روح (لذت متن)
من برای چه هدفی به این دنیا آمده ام؟ آیا من واقعا همان کسی هستم که فکر می کنم؟ آیا من واقعا همان کسی هستم که دیگران فکر می کنند؟ اگر به زندگی های متوالی اعتقاد دارید، شاید فکر نمایید که علت حضور شما در این دنیا، مجازات شدن برای فرا نگرفتن درس های زندگی های گذشته است. شاید فکر نمایید که در زندگی های گذشته، انسان شرور و پلیدی بودید و حالا وقت تسویه حساب است مطمئنم که یکی از سوالات شما این است که آیا هدف زندگی من بیدار شدن در ساعت پنج صبح برای رسیدن به متروی شلوغ یا گیر کردن در ترافیکبه تنهایی جهت دارا بودن شغلی ست که هیچ کس قدر زحماتم را نمی داند! و صدای کسانی را می شنوم که روابطی را مورد ارزیابی مجدد قرار می دهند که در راستای هدف زندگی آنان نیستند. چنین روابطی، انرژی را از شما و روح تان گرفته و شما را تبدیل به یک باطری خالی و بدون شارژ می کند. حقیقت چنین روابطی، دروغ است. اگر شما هم تقویتی یکسان موارد ذکر شده را تجربه می نمایید، کتاب رسالت روح، راهنمای شماست تا چشمان خود را بر حقایق باز نمایید!