کتاب 1001 راهکار تبلیغاتی

1001 Advertising Tips
(راه کارهای تبلیغات و بازاریابی53)
کد کتاب : 46351
مترجم :
شابک : 978-6005253504
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 276
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب 1001 راهکار تبلیغاتی اثر لوک دوپونت



کتاب 1001 راهکار تبلیغاتی توضیح می دهد که چه چیزی در تبلیغات موثر است و چه چیزی مفید نیست. این کتاب یک راهنمای گام به گام برای ایجاد تبلیغاتی است که به فروش می رسد.
این کتاب با استفاده از ده‌ها مثال از کمپین‌های تبلیغاتی و استراتژی‌های بازاریابی، بینش، ابزارها و تکنیک‌هایی را که برای بازاریابی هر محصول یا خدماتی نیاز دارید به شما ارائه می‌دهد. کتاب شامل موارد زیر است:

- انواع کلمات متقاعد کننده
- تصاویری که توجه مصرف کنندگان را جلب می کند
-- نحوه نوشتن نسخه ای که فروش دارد
- رنگ هایی که پیام شما را بهینه می کنند
- انواع تیترهایی که بهترین نتایج را می گیرند
-- راه هایی برای معتبرتر کردن تبلیغات شما
- تعداد دفعات مورد نیاز برای فروش محصول شما
-- نحوه راه اندازی تبلیغاتی که واقعا کار می کنند
- انواع شعارهایی که موثرترین هستند
- انواع چیدمان هایی که به بهترین وجه جلب توجه می کنند
-- زمان استفاده از تبلیغات مقایسه ای و طنز
- اهمیت جایگاه محصول یا خدمات شما
-- زمان استفاده از توصیفات و تاییدیه ها
-- چرا انتخاب تایپ فیس بسیار مهم است
- در مورد حمایت مالی و قرار دادن محصول چه فکری باید کرد
- قدرت لوگوهای شرکت و برند
- انتخاب نام محصول

هر فصل ترکیبی از دانش علمی و مثال های عینی است که به خوبی تحقیق شده است. منابع عبارتند از Advertising Age، Adweek، Harvard Business Review، New York Times و The Wall Street Journal. بسیاری از اسامی آشنا هستند، مانند Ogilvy، Caples، Bly و Hopkins، اما چهره های کمتر شناخته شده دیگری نیز ذکر شده اند.

کتاب روان و صریح نوشته شده است و سرفصل های فرعی زیادی دارد. 1001 نکات راهکار شامل مجموعه ای از موثرترین تبلیغات حاکم بر بازار در ده سال گذشته است.
چه از تبلیغات چاپی، بیلبورد، تلویزیون یا رادیو استفاده کنید، این کتاب استراتژی های اثبات شده ای را ارائه می دهد. همه چیزهایی را که برای ایجاد تبلیغاتی که بدون توجه به بودجه شما، فروش شما را افزایش می دهد، مشخص می کند.

کتاب 1001 راهکار تبلیغاتی

لوک دوپونت
لوک دوپونت هفت کتاب در زمینه تبلیغات و رسانه ها نوشته است، از جمله 1001 نکته تبلیغاتی و تصویری که می فروشد. او که در تبلیغات در ارتباطات بازاریابی Cossette کار می کرد، در سال 2002 استاد دانشگاه ارتباطات دانشگاه اتاوا شد.لوک دوپونت به طور منظم در زمینه های مربوط به بازاریابی، ارتباطات، رسانه های جدید و تصاویر با رسانه ها همکاری می کند.او هر ساله کنفرانس ها و جلسات آموزشی زیادی را در شرکت هایی مانند RE / MAX ، Farm Credit کانادا، شورای توزیع کنندگان مواد غذایی کانادا (CCDA)، Sobeys، شورای بین ا...
نکوداشت های کتاب 1001 راهکار تبلیغاتی
Dupont’s book is one of a kind. It’s a ready reference guide full of expert advice on how to advertise effectively.
کتاب دوپون در نوع خود بی نظیر است. این یک راهنمای مرجع آماده و مملو از توصیه های تخصصی در مورد نحوه تبلیغات موثر است.
Claude Cossette

Marketing/advertising practitioners will find this book a useful resource, a user-friendly reminder of things to consider while working on their next campaign.
متخصصان بازاریابی/تبلیغات این کتاب را منبعی مفید خواهند یافت، یادآوری کاربرپسند از چیزهایی که باید در حین کار بر روی کمپین بعدی خود در نظر بگیرند.
Jeff Wong

قسمت هایی از کتاب 1001 راهکار تبلیغاتی (لذت متن)
در طول چند سال گذشته، توجه زیادی به طبقه بندی مصرف کنندگان ازنظر سنی شده است و به صورت یکی از سنت های پا برجای تبلیغاتی درآمده است. شوینده ی «آیووری اسنو»، محصولات غذایی «گربر» و کرم ضد آفتاب «کوپرتون» نوزادان را هدف قرار داده اند. محصولات «گپ کید» و «کید کوانیرین فود» به کودکان توجه دارند. دئودورانت «تین اسپریت» برای دختران ‎٩‏ تا ۱۶ ساله است. بازار داغ «آی کی آ»برای جوانان و بزرگ سالان شهری از ۲۵ تا ۳۵ سال فعالیت می کند. لوسیون صورت «الی» محصول موفق برای زنان سالخورده است. جوانان یکی از گروه های دشوار هدف گیری در بازار هستند. جوانان به خوبی از تجسم ذهنی آگاه اند، اما به هیچ نام تجاری خاصی وفادار نیستند. همچنین جوانان از غافلگیر کردن دیگران لذت می برند. فایده ای ندارد که شما به مدت یک ساعت سخنرانی کنید و از کیفیت غذایی یک محصول برای جوانان حرف بزنید و با روش های سنتی برایشان تبلیغ کنید. جوانان به سمت وسوی نمادهای موفقیت جذب می شوند، اگرچه همواره در فکر تفریح اند. آنان سهل انگار و یاغی اند. افراد جوان ۱۵ تا 25 سال، شالوده ی جامعه ی مصرف کننده را با دیکته کردن گرایش های خود تعیین می کنند.