کتاب بی دوز و کلک

Rain Over Madrid
کد کتاب : 46518
مترجم :
شابک : 978-6220107576
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 77
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب بی دوز و کلک اثر آندرس باربا

کتاب «بی دوز و کلک» اثری نوشته ی «آندرس باربا» است که اولین بار در سال 2012 به چاپ رسید. این کتاب از چهار رمان کوتاه تشکیل شده است—«پدر»، «حیله»، «وفاداری» و «خرید»—که همگی یک ویژگی مشترک دارند: ناگهان شخصی در نهایت می تواند زندگی شخص دیگری را درک کند. «باربا» که اکنون یکی از برجسته ترین صداهای ادبی در اسپانیا به شمار می آید، از طریق به تصویر کشیدن شخصیت هایی گوناگون در محیط هایی متفاوت، در این داستان ها به موضوعاتی همچون مرگ، ناتوانی در ابراز احساسات، فوران ناگهانی عشق، ساختار آرزو و ترس از خوشبختی می پردازد.

کتاب بی دوز و کلک

آندرس باربا
آندرس باربا، زاده سال 1975 در مادرید، نویسنده ای اسپانیایی است. او که آثارش تا کنون به زبان های متعددی ترجمه شده، تعداد زیادی از آثار کلاسیک آمریکایی و انگلیسی را به اسپانیایی ترجمه کرده است.
نکوداشت های کتاب بی دوز و کلک
Poignant depictions of repression and guilt.
تصاویری گزنده از سرکوب و احساس گناه.
Barnes & Noble

Barba has his own literary gift that belies his age.
«باربا» استعداد ادبی مختص به خودش را دارد که از سنش فراتر است.
Mario Vargas Llosa

With precise prose.
با نثری دقیق.
Times Literary Supplement Times Literary Supplement

قسمت هایی از کتاب بی دوز و کلک (لذت متن)
آن روز صبح مامان چهار بار تلفن کرده بود تا از دست دختری که از او مراقبت می کرد، گله کند و هر بار از دفعه ی قبل اندکی آشفته تر بود. بار آخر داشت به جلسه می رفت که مامان گیرش انداخت و او هم، با یک «بعدا بهت زنگ می زنم» مختصر و مفید، گوشی را قطع کرد.

وقتی به خانه مامان رسید، تنها چیزی که از هسمین به جا مانده بود، رد تند عطرش در هوا، تخت خوابی به هم ریخته، یک عالم شیشه محلول پاک کننده آرایش در حمام، و حوله ا با نقش یک چشم روی آن بود؛ چیزی شبیه یادگاری مقدس.

بعضی روزها وقتی قدم به آن خانه می گذاشت، باورش نمی شد روزگاری در آنجا زندگی می کرده و نوجوانی و جوانی اش را در آن اتاق و کنار همان مبلمان و وسایل گذرانده است.