کتاب اصول نوروتئولوژی

Principles of Neurotheology
الهیات عصب شناختی
کد کتاب : 46558
مترجم :

شابک : 978-6222570828
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب اصول نوروتئولوژی اثر آندرو نیوبرگ

کتاب «اصول نوروتئولوژی» "الهیات عصب شناختی" توسط «آندرو نیوبرگ» به نگارش در آمده است.
آندرو نیوبرگدر حال حاضر مدیر تحقیقات موسسه سلامت یکپارچه مارکوس در دانشگاه و بیمارستان توماس جفرسون در فیلادلفیا است. او همچنین استاد گروه های فوریت های پزشکی و رادیولوژی در دانشگاه توماس جفرسون نیز هست. آندرو در سال 1993 از دانشکده پزشکی دانشگاه پنسیلوانیا فارغ التحصیل شد. آموزش پزشکی داخلی خود را در بیمارستان فیلادلفیا گذراند. پس از آموزش پزشکی داخلی، او فلوشیپ پزشکی هسته ای را در بخش پزشکی هسته ای، گروه رادیولوژی، در دانشگاه پنسیلوانیا به پایان رساند. او دارای گواهینامه هیئت مدیره در پزشکی داخلی و پزشکی هسته ای است.

آندرو به طور فعال تعدادی از پروژه های تحقیقاتی تصویربرداری عصبی را دنبال کرده است که شامل مطالعه پیری و زوال عقل، صرع و سایر اختلالات عصبی و روانپزشکی می شود. دکتر نیوبرگ به ویژه در مطالعه تجربیات عرفانی و مذهبی و همچنین رابطه عمومی‌تر ذهن/بدن در هر دو جنبه بالینی و تحقیقاتی حرفه خود مشارکت داشته است. تحقیقات او همچنین شامل درک همبستگی های فیزیولوژیکی طب سوزنی درمانی، مدیتیشن و انواع دیگر درمان های جایگزین است. او به دانشجویان پزشکی، دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین دستیاران پزشکی در مورد مدیریت استرس، معنویت و سلامت و فیزیولوژی عصبی تجربه دینی آموزش داده است. از وی مقالات و فصول متعددی در زمینه عملکرد مغز و بررسی تجربیات دینی و عرفانی منتشر شده است.

کتاب اصول نوروتئولوژی

آندرو نیوبرگ
اندرو نیوبرگ، یک دانشمند علوم اعصاب آمریکایی است که مدیر تحقیقات در مرکز پزشکی میرانا بریند برای پزشکی یکپارچه در بیمارستان دانشگاه توماس جفرسون ، استاد علوم تحقیقات دینی و استادیار رادیولوژی در دانشکده پزشکی دانشگاه پنسیلوانیا است.وی محقق برجسته ای در زمینه تصویربرداری از مغز پزشکی هسته ای و عصب شناسی بوده است.به طور خاص، تحقیقات وی بر توسعه ردیاب های انتقال دهنده عصبی برای ارزیابی دینداری و همچنین اختلالات عصبی و روانی از جمله افسردگی بالینی، آسیب دیدگی سر، بیماری آلزایمر و پارکینسون متمرکز...