کتاب استلا پری جنگل

Stella, Fairy of the Forest
سام و استلا
کد کتاب : 47716
مترجم :
شابک : 978-6004132404
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

اگر پری را دیدی…
Stella, Fairy of the Forest
(داستان های من و برادرم)
کد کتاب : 46667
مترجم :
شابک : 978-6004360524
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب اگر پری را دیدی… اثر ماری لوئیز گی

سام و استلا داشتند بازی می کردند که یک باره استلا ناپدید شد. او داشت تمرین می کرد که با فکر کردن به چیزهای نامرئی، مثل باد و موسیقی یک دفعه ای غیب شود؛ برای همین هم رفته بود پشت بوته ها. سام پرسید: «به پری ها هم فکر کردی؟» و این طوری شد که استلا دست او را گرفت و برد توی جنگل تا نشانش دهد که پری ها اصلا نامرئی نیستند و خیلی هم خوب می شود آن ها را دید! البته سام و استلا سر راه شان، پروانه ها و گوسفندها را دیدند و حتی درخت های پیر جنگل را؛ اما پری ها را… راستی تو تا به حال پری ها را دیده ای؟ قول بده «اگر پری را دیدی…» تند و زود به سام و استلا هم خبر بدهی.
داستان مصور و زیبای «اگر پری را دیدی…» از مجموعه ی «داستان های من و برادرم» روایتی از کنجکاوی های بامزه ی کودکان درباره ی چیزهای رویایی و نادیدنی است. داستانی جالب که نویسنده در خلال آن کودک را با طبیعت زیبا نیز آشنا می کند. اگر خیال تان را پرواز دهید، شما هم می توانید مثل استلا و سام چیزهای نادیدنی بسیاری را ببینید.
ماری لوئیز گی (متولد ۱۷ ژوئن ۱۹۵۲) نویسنده و تصویرگر کودکان کانادایی است. وی از سال ۱۹۸۷ تا ۲۰۱۵ چهار بار برنده ی جایزه ی سالانه ی آملیا فرانسیس هوارد-گیبن ایلوستریتور شد؛ آن هم برای کتاب هایی که نویسندگی و تصویرگری اش با خودش بود. گی در شهر کبک به دنیا آمد و در کودکی نیز در مونترال و ونکوور زندگی می کرد. وی جوایز متعددی را برای کارهای نوشتاری و مصورش به دو زبان فرانسه و انگلیسی دریافت کرده است، از آن جمله می توان به جایزه ی ۲۰۰۵ ویکی متکالف، جوایز متعدد استاندار عمومی، جایزه ی روت شوارتز، جایزه ی کتاب آقای کریستی و جایزه ی کتاب الیزابت مازیک-کلیور کانادا اشاره کرد. گی در مونترال زندگی می کند.

کتاب اگر پری را دیدی…

ماری لوئیز گی
ماری لوئیز گی (متولد 17 ژوئن 1952) نویسنده و تصویرگر کودکان کانادایی است.وی از سال 1987 تا 2015 چهار بار برنده جایزه سالانه آملیا فرانسیس هوارد-گیبن ایلوستریتور، همه برای کتابهایی که نویسنده اش هم خودش بود، شد.گی در شهر کبک به دنیا آمد و در کودکی در مونترال و ونکوور زندگی می کرد. وی جوایز متعددی را برای کارهای نوشتاری و مصور خود را به دو زبان فرانسه و انگلیسی دریافت کرده است، از جمله آن می توان به جایزه 2005 ویکی متکالف، جوایز متعدد استاندار عمومی، جایزه روت شوارتز، جایزه کتاب آقای کریستی، جا...