کتاب اعتماد به نفس بیشتر داشتن

On Confidence
کد کتاب : 39313
مترجم :
شابک : 978-6229558744
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 60
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

درباب اعتماد به نفس
On Confidence
کد کتاب : 46720
مترجم :
شابک : 978-6227403299
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 88
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب اعتماد به نفس بیشتر داشتن اثر مدرسه زندگی

"اعتماد به نفس بیشتر داشتن" کتابی است از "آلن دو باتن" و موسسه نام آشنای "مدرسه زندگی" که بسیاری از حقایق مهم را یکجا به خواننده ارائه می‌کند. یکی از مسائلی که در کتاب "اعتماد به نفس بیشتر داشتن" به آن پرداخته شده، سندرم متقلب، شارلاتان یا نشانگان خودویرانگری است؛ باید بدانیم که ذهن دیگران تقریبا به همان روشی کار می‌کند که ذهن ما کار می‌کند و دیگران هم می‌توانند همچون ما مضطرب، نامطمئن و خودسر باشند. بنابراین، هیچ مانع اساسی‌ای بین ما و احتمالات، مسئولیت‌ها و موفقیت وجود ندارد. "اعتماد به نفس بیشتر داشتن" به ما می‌گوید که تاریخ، همین امروز شکل می‌گیرد؛ اکثر چیزهایی که وجود دارد دلبخواهی است، نه اجتناب ناپذیر و نه درست. صرفا نتیجه درهم ریختگی و اتفاق است. پس ما باید به قدرت خود برای پیوستن به جریان تاریخ و حتی تغییر مسیر آن اطمینان داشته باشیم.
اعتماد به نفس این باور نیست که با موانعی روبرو نخواهیم شد؛ بلکه درک این مساله است که مشکلات بخشی اجتناب ناپذیر از همه تعاملات ارزشمند هستند. ما باید اطمینان حاصل کنیم که روایت‌های زیادی را در اختیار داریم که نقش درد، اضطراب و ناامیدی را حتی در بهترین و موفق‌ترین زندگی‌ها عادی می‌کند.
بیکار نشستن بهایی دارد و بهای آن مرگ روح است؛ ما نباید اجازه دهیم زندگی‌مان از بین برود و اقداماتمان را به تعویق بیاندازیم، چون این کار نادیده گرفتن میرایی بشر است. "آلن دو باتن" در "اعتماد به نفس بیشتر داشتن" به ما آموزش می‌دهد که می‌توانیم علی‌رغم ترس‌هایمان، از ناامیدی جان سالم به در ببریم و مهارتی را توسعه دهیم که به ما امکان می دهد استعدادهای خود را در کل جهان فعال کنیم.

کتاب اعتماد به نفس بیشتر داشتن

مدرسه زندگی
مدرسه زندگی یک مؤسسه آموزشی با تمرکز بر زندگی بهتر و عاقلانه تر است. این مؤسسه در سال ۲۰۰۸ در لندن (شعبه اصلی)، آمستردام، برلین، استانبول، ملبورن، پاریس و سیدنی شروع به کار کرد. این مدرسه برنامه و خدمات متفاوتی را پیشنهاد می‌دهد؛ منجمله پیدا کردن شغل مورد رضایت، بهبود در روابط، دست یافتن به خونسردی، درک بهتر جهان. مدرسه همچنین خدماتی چون روان‌درمانی و فروشگاه حضوری را نیز ارائه می‌کند.
قسمت هایی از کتاب اعتماد به نفس بیشتر داشتن (لذت متن)
بیشتر اوقات اگر کسی با حسن نیت قصد داشته باشد اعتمادبه نفس ما را در لحظات چالش برانگیز افزایش دهد، توجه ما را به نقاط قوت خودمان جلب می کند؛ مثلا نبوغ، شایستگی و تجربیات ما. بااین حال، این شیوه ممکن است عواقب عجیب (شرم آوری) داشته باشد. نوع خاصی از عدم اعتمادبه نفس وجود دارد که هنگامی بروز می کند که به رتبه و مقام خود شدیدا وابسته شویم؛ در این صورت هر موقعیتی که جایگاه ما را به خطر بیاندازد، اعتمادبه نفس ما را شدیدا تهدید می کند. چه بسا به همین دلیل باشد که بسیاری از ما از چالش هایی دوری می کنیم که در آن ها خطر شرمساری وجود داشته باشد؛ اما می دانیم که اکثر موقعیت های جالب، همین موقعیت های چالش برانگیزند. هستهٔ عدم اعتمادبه نفس، تصویری مچاله از غرور فرد عادی است. عموما تصورمان این است که پس از سن خاصی، این احتمال وجود دارد که دیگر مورد تمسخر دیگران قرار نخواهیم گرفت. بر این اساس اطمینان داریم که می توان همیشه زندگی خوبی داشت، بی آنکه گاهی خود را تماما احمق بدانیم.