کتاب مدیریت بازار

Marketing
راهنمای قیمت گذاری
کد کتاب : 46842
مترجم :
شابک : 978-6008591078
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 272
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مدیریت بازار اثر پاتریک فورسایت

پاتریک فورسایت در کتاب مدیریت بازار: راهنمای قیمت گذاری، بازاریابی و فروش، با هدف تشریح بازاریابی برای افراد غیر بازاریاب سعی دارد تا فعالان این حوزه و مشاغل دیگر، همکاری بهتری با یکدیگر داشته باشند؛ چون به کمک این کتاب درک واضح تری از هم پیدا خواهند کرد.
بازاریابی یکی از رشته های بازرگانی است که دستخوش سوء تعبیرهای زیادی شده است. اغلب به نظر می رسد که این رشته، تنها جنبه ی تبلیغاتی دارد و غالبا افراد در دیگر حوزه های بازرگانی، به زوایای کامل آن اهمیت چندانی نمی دهند، اما بازاریابی فعالیتی تخصصی است که بر موفقیت هر شرکتی تأثیرگذار است. گفته می شود بازاریابی آنقدر حایز اهمیت است که نباید آن را تنها به افراد بازاریاب سپرد. قطعا تأثیرات آن طیف وسیعی را فرا می گیرد و افراد زیادی درگیر آن می شوند، بر آن تأثیر می گذارند (حتی غیرمستقیم) یا از آن تأثیر می گیرند.
کارگروه هدف کتاب مدیریت بازار: راهنمای قیمت گذاری، بازاریابی و فروش (Marketing A Guide to the fundamentals)، آن دسته از افرادی را که مستقیما به بازاریابی اشتغال دارند نیز در برمی گیرد. مثل بازاریاب های باتجربه که شاید یادآوری اصول بازاریابی به آن ها نیز کمک کننده باشد. این کتاب دارای چهار بخش است. دو فصل آغازین (بخش 1) پیچیدگی بازاریابی را شرح می دهد تا خوانندگان نقش عناصر مختلف و چگونگی هماهنگی و همکاری آن ها را با یکدیگر بشناسند. کل محتوای بازاریابی و مولفه های آن، ماهیت ادراکی دارد. داشتن چنین تصویری کلی در ذهن، اطمینان حاصل می دهد که با بیان تکنیک ها و عناصر مختلف و متمایز بازاریابی در بخش های 4-2، خواننده راحت تر خواهد توانست آن ها را ارزیابی کند و دریابد که چطور این عوامل به حرفه بازاریابی کمک خواهند کرد.

کتاب مدیریت بازار

پاتریک فورسایت
پاتریک فورسایت (متولد: 15 دسامبر 1942 ، انگلستان) کار خود را در زمینه انتشارات آغاز کرد و از سال 1990 آموزش و مشاوره Touchstone را اداره می کند. این متخصص در بهبود مهارت های بازاریابی، مدیریت و ارتباطات است. وی سخنران کنفرانس باتجربه ای است و به طور گسترده در زمینه تجارت فعالیت می کند.