کتاب عظمت خود را دریابید

Choosing Your Own Greatness: Your Life, Your Choice
  • 25 % تخفیف
    150,000 | 112,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: هامون هامون
    نویسنده:
کد کتاب : 4693
مترجم :
شابک : 978-2000057918
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 92
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1987
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 29
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب عظمت خود را دریابید اثر وین دایر

وین والتر دایر ، نویسنده و مدرس محبوب خودیاری در آمریکا بود. او نویسنده یکی از پرفروش ترین کتاب های تاریخ است.
کتاب عظمت خود را دریابید

توسط دایر نوشته شده است. همانطور که از نام کتاب مشخص است، هدف این کتاب در راستای بخشیدن عزت نفس به خوانندگان است.
این کتاب مشابه هر کتاب روانشناسی دیگر سعی می کند به خوانندگان انرژی مثبت دهد و افکار مخرب و مایوس کننده را از آنها دور نگه دارد. شاید محتوان این کتاب تکراری بنظر برسد و مشابه هر کتاب روانشناسی دیگر تنها شعار بدهد اما وین دایر تلاش کرده است تا از کلیشه های زرد دوری کند و مسائل عمیق شخصیتی و روانی را مورد بازنگری قرار دهد.

وین دایر استاد آموزش مشاوره در دانشگاه سنت جان در نیویورک بود.
وی ابتدا شغل آکادمیک را دنبال کرد و در ژورنال ها مقاله چاپ می کرد. اما سخنرانی های وی در سنت جان ، که متمرکز بر تفکر مثبت و فنون گفتاری انگیزشی بود ، دانشجویان فراتر از افراد ثبت نام شده را به خود جلب کرد. یک عامل ادبی ، دایر را ترغیب کرد ایده های خود را در قالب کتاب ارائه کند. گرچه فروش اولیه کم بود ، دایر شغل معلمی خود را ترک کرد و یک تور تبلیغاتی در ایالات متحده را آغاز کرد و با ظاهری سخت پیگیر در کتابفروشی ها و مصاحبه های رسانه ای حاضر شد.

کتاب عظمت خود را دریابید

وین دایر
وین والتر دایر (Wayne Walter Dyer) زاده ۱۰ مه ۱۹۴۰ - درگذشته ۲۹ اوت سال ۲۰۱۵) نویسنده کتاب های خودیاری و سخنران انگیزشی آمریکایی بود. کتاب قلمرو اشتباهات شما (با عنوان "چگونه شخصیت سالم تر بیابیم؟" در ترجمه فارسی) در سال ۱۹۷۶ در حدود ۳۰ میلیون نسخه فروخت و جزء یکی از بالاترین فروش کتاب ها در تاریخ شد. دایر در سال ۱۹۸۷ به عنوان بهترین سخنران ایالات متحده شناخته شد.[۱] در سال ۲۰۱۱ مجله Watkins Magazine وین دایر را سومین انسان معنوی تأثیرگذار در دنیا معرفی کرد.وین دایر در ۱۰ مه ۱۹۴۰ در شهر دتروی...
قسمت هایی از کتاب عظمت خود را دریابید (لذت متن)
یک سلول بدن مانند سایر سلول ها از پروتون، نوترون و الکترون تشکیل شده است. مادامی که بین اجزاء سلول، عشق و مهر و صلح و صفا و مشارکت و تعاون حاکم باشد، با سلول های مجاور هماهنگ خواهدبود. امّا اگر اجزاء یک سلول با یکدیگر همساز و متفق نباشند و خشونت و خودخواهی و تعارض بین آنها شایع شود، این سلول حق و حرمت سلول های مجاور را رعایت نکرده و بر آنها چیره می شود و آنها را می بلعد و این کار را آنقدر ادامه می دهد تا در نهایت خود و بیمار را نابود می کند. به بیانی دیگر، تومورهای سرطانی، خواه بدخیم و خواه خوش خیم، چیزی جز یک ناهماهنگی و هرج ومرج درون سلولی نیست. این سلول نامتعادل، یا غلبه بر سایر سلول ها، مواد سمی را وارد خون می کند و در نتیجه به از بین رفتن یک عضو اصلی یا تحت فشار قرار دادن اعصاب می انجامد.

من مدتها در انستیتوی سرطان شناسی سیمونتون ( ۲) تگزاس مشغول تحقیق و بررسی بودم و پس از پایان تحقیقاتم به این نتیجه رسیدم که هرگاه یک بیمار سرطانی با استفاده از قوه تخیل، خود را عضوی از جامعه بشری احساس کند و از صمیم قلب برای همنوعان خود سلامت و سعادت بخواهد، یاخته های بدن او نسبت به این اندیشه مهرآمیز واکنش نشان خواهندداد و تغییرات به وجود آمده در اجزاء ملکول ها بر تومورهای سرطانی غلبه می کنند و بهبودی از راه می رسد.

برای دسترسی به موفقیت و کامیابی باید خود را فراموش کنید و فکرتان این نباشد که سهم تان از این تلاش چیست و آیا ارزش دارد که وارد این ماجرا شود یا خیر. برعکس، خشنود و شادمان و با روحیه ای قوی و بدون تردید، در جهت آمال و آرزوهای خود گام بردارید تا بتوانید زندگی را همان طور که دوست دارید بسازید. آنگاه شاهد خواهیدبود که موفقیت و ثروت، بیش از آنچه تصورش را می کنید، به دنبال شما خواهدآمد. آنچه برای من در حرفه ام اهمیت دارد، ماموریتی است که به عهده گرفته ام. با وجود این هر وقت به صندوق پستی دفترم مراجعه می کنم و قطعه چکی در آن نمی بینم، شگفت زده می شوم. در صورتی که چند سال پیش، اگر گاهی چکی را در صندوق پستی منزلم می یافتم، تعجب می کردم. من در حرفه ام به دنبال درآمد و موفقیت نیستم، بلکه این درآمد کلان، دوستان فراوان و شهرت است که به دنبال من می آید.