کتاب گریز از سرزمین امن

Running from Safety
یک ماجرای روحی
کد کتاب : 47276
مترجم :
شابک : 978-9647865500
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 340
سال انتشار شمسی : 1392
سال انتشار میلادی : 1994
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب گریز از سرزمین امن اثر ریچارد باخ

در این ماجراجویی هیجان‌انگیز، ریچارد و دیکی پرسش‌های جاودانه‌ای را بررسی می‌کنند که هر دو برای کامل بودن نیاز به پاسخ دارند: چرا رشد معنوی به این معناست که هرگز بزرگ نشویم؟ آیا می‌توانیم با پیامدهای انتخاب‌هایمان به‌طور مسالمت‌آمیز همزیستی کنیم؟ چرا فقط با فرار از امنیت می توانیم وحشیانه ترین رویاهایمان را به پرواز در آوریم؟ اینها همه موضوعاتی هستند که به شکل فوق العاده ای در کتاب "گریز از سرزمین امن" مطرح می شوند. این کتاب توسط "ریچارد باخ" نوشته شده و "داور آل محمد" به فارسی برگدانده شده است.
ریچارد باخ با فروش بیش از 60 میلیون نسخه از کتاب هایش، یکی از محبوب ترین نویسندگان جهان است. باخ که یک خلبان جنگنده سابق USAو کاپیتان نیروی هوایی بود، همچنان یک نویسنده پرشور هوانورد است و به کاوش و شرح شادی ها و آزادی پرواز می پردازد و یافته های خود را به طرفداران فداکارش گزارش می دهد.کتاب‌های اخیر شامل سفرهای او از فلوریدا به ایالت واشنگتن است.
کتاب گریز از سرزمین امن ، که در اکتبر 2017 منتشر شد، داستان او از روشی است که ما می توانیم منبع شگفت انگیزی از الهام در نظرش بگیریم و رد پای آن را در زندگی روزمره خود کشف کنیم.

کتاب گریز از سرزمین امن

ریچارد باخ
ریچارد دیوید باخ، زاده ی 23 ژوئن 1936، نویسنده ی آمریکایی است.باخ در اوک پارک ایالت ایلینوی به دنیا آمد و در سال 1955 به کالج دولتی لانگ بیچ رفت. او از همان دوران کودکی عاشق پرواز بود و اولین بار در پانزده سالگی پرواز با هواپیما را تجربه کرد.باخ به عنوان خلبان جنگنده به گارد ملی نیوجرسی پیوست و بعد از آن، در شغل هایی چون نویسنده ی فنی شرکت هوایی داگلاس و دبیر مجله ی Flying مشغول به کار شد.اکثر کتاب های باخ به گونه ای با پرواز مرتبط هستند، از داستان های اولیه ی او گرفته که تماما به پرواز با هو...