کتاب درآمدی تصویری بر نظریه بازی

Introducing Game Theory
(درآمدهای تصویری)
کد کتاب : 21639
مترجم :
شابک : 978-6004052955
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 182
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

نظریه بازی
Introducing Game Theory
کد کتاب : 47433
مترجم : وحید عطایی شجاعی
شابک : 978-6008514657
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

نظریه ی بازی
Introducing Game Theory
کد کتاب : 97507
مترجم :
شابک : 978-6229648865
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب درآمدی تصویری بر نظریه بازی اثر ایوان پستین

"درآمدی تصویری بر نظریه بازی" کتابی است از "ایوان پستین" و "تووانا پستین" که سوالات مهمی را مورد بررسی قرار می دهد. سوالاتی نظیر اینکه چرا کشورهای مختلف وارد یک مسابقه ی تسلیحاتی هسته ای شدند؟ زمانی که تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیار نداریم چگونه تصمیم گیری می کنیم؟ چه چیزی همکاری بین المللی در زمینه ی محیط زیست را امکان پذیر می کند؟ و اینکه چه زمانی باید یک استراتژی تجاری تهاجمی اتخاذ نمود؟
"درآمدی تصویری بر نظریه بازی" کتابی است که به ما می آموزد زمانی که پیامد حرکات ما، به تصمیمات دیگران بستگی دارد، چطور تصمیم گیری کنیم. اما این اثر تنها به مثابه ی پیش بینی حرکات بعدی رقبایتان در بازی شطرنج نیست. تضاد و در عین حال همکاری، بستر اصلی "درآمدی تصویری بر نظریه بازی" از "ایوان پستین" و "تووانا پستین" است. این اثر می تواند به خواننده کمک کند تا درک رفتاری بهتری از همه چیز داشته باشد. از زندگی اجتماعی و کسب و کار گرفته تا سیاست های جهانی و نظریه ی تکامل.
"ایوان پستین" و "تووانا پستین" اقتصاددانانی هستند که در "درآمدی تصویری بر نظریه بازی"، این عرصه ی شگفت انگیز را واکاوی کرده و به لایه های زیرین رفتار انسانی می پردازند. آنان با تکیه بر روانشناسی، زیست شناسی تکاملی، علم سیاست و جامعه شناسی، توضیح می دهند که چرا زمانی که با یک تصمیم روبرو می شویم ، گاهی اوقات همکاری می کنیم، گاهی با هم درگیر می شویم، و گاهی اوقات به گونه ای عمل می کنیم که کاملا تصادفی به نظر می رسد.
"درآمدی تصویری بر نظریه بازی" که با هنر تصویرگری "تام هامبرستون" جذابیتش دو چندان شده، خوانندگان را به گردشی همراه با اندیشمندان و ایده های کلیدی آنان خواهد برد که چشم انداز جدیدی را نسبت به جهانی که در آن زندگی می کنیم فراهم می سازد.

کتاب درآمدی تصویری بر نظریه بازی

دسته بندی های کتاب درآمدی تصویری بر نظریه بازی
قسمت هایی از کتاب درآمدی تصویری بر نظریه بازی (لذت متن)
نظریه بازی می تواند به تحلیل همۀ محیط هایی کمک کند که در آن ها بهترین اقدام هر فرد به رفتار سایرین بستگی دارد. در اقتصاد، تصمیم گیری های شرکت ها تحت تأثیر توقعاتشان از انتخاب محصول، قیمت و تبلیغات رقیبشان است. در علوم سیاسی، برنامه کار نامزدها تحت تأثیر سیاست هایی است که رقبایشان اعلام می کنند. در زیست شناسی، حیوانات باید بر سر منابع کمیاب با هم رقابت کنند؛ اما اگر با برخی رقبایشان بیش از حد خشن باشند، خودشان آسیب می بینند. در علوم کامپیوتر، کامپیوترهای شبکه شده بر سر پهنای باند رقابت می کنند. در جامعه شناسی، رفتارهای غیرمتعارف در ملأعام از برخورد دیگران تأثیر می پذیرد و این برخورد خود در بستر فرهنگ اجتماعی شکل گرفته است.