کتاب موضوع پول نیست

It's Not About the Money
کد کتاب : 47698
مترجم :
شابک : 978-6005272543
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 222
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

مسئله پول نیست
It's Not About the Money
کد کتاب : 69673
مترجم :
شابک : 978-6222207724
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب موضوع پول نیست اثر باب پراکتور

شما شایسته زندگی رویایی خود هستید. تسلط بر امور مالی و یادگیری نحوه استفاده از پول برای ایجاد آن زندگی غیرقابل مذاکره است، زیرا بیایید صادق باشیم: زندگی هزینه دارد. خبر خوب این است که می توانید یک برنامه پولی ایجاد کنید که واقعا از پایبند بودن به آن لذت می برید - برنامه ای که به شما امکان می دهد ثروت بسازید و در عین حال بدون احساس گناه برای زندگی ای که امروز دوست دارید خرج کنید.

اسکارلت کوکران می‌داند چون خودش تجربه کرده است، از شروع به‌عنوان یک مادر نوجوان مجرد که زیر خط فقر زندگی می‌کند و تلاش می‌کند تا خودش را در مدرسه حقوق بگذراند، تا بنیان‌گذار One Big Happy Life و آموزش میلیون‌ها نفر برای ایجاد یک زندگی غنی.

آیا هیچ یک از این "قوانین" آشنا به نظر می رسد؟ آن قهوه پنج دلاری را نخرید! بدهی وحشتناک است! کمتر از حد توان خود زندگی کنید! رویکرد کوکران متفاوت است. اگر هر روز یک لاته می خواهید، بروید آن را تهیه کنید. شما می توانید لاته های خود و میلیون های خود را نیز داشته باشید. آیا اهداف بزرگی برای زندگی خود دارید، مانند خرید خانه رویایی خود، سفر به دنیا یا به جای گذاشتن میراثی معنادار برای خانواده؟ پول شما می تواند همه اینها را برای شما ممکن کند - و بیشتر. کوکران می‌تواند به هر کسی کمک کند، حتی آن‌هایی که فکر می‌کنند «با پول بد هستند»، مسیر شخصی خود را برای ایجاد ثروت به روش خود تعریف کنند، از جمله چگونه:

تعریف مجدد ثروت؛
داستان پول خود را تغییر دهید.
ظرفیت پولی خود را افزایش دهید؛
نسخه خود را از یک زندگی غنی تعریف کنید. و
تمرین پول خود را ایجاد کنید

این کتاب در مورد پول است، اما در واقع در مورد پول نیست. این در مورد درهایی است که زمانی باز می شوند که بفهمید چگونه پول خود را صرف ایجاد زندگی مورد نظر خود کنید. این روش جدیدی را برای درک امور مالی شخصی معرفی می کند - زیرا روش های قدیمی دیگر جواب نمی دهند. بر اساس دیدگاه منحصربه‌فردتان از زندگی خوب، به خودتان قدرت دهید که واقعا صاحب پولتان شوید و با اطمینان تصمیمات مالی بگیرید.

کتاب موضوع پول نیست

باب پراکتور
باب پراکتور (Bob Proctor) (متولد ۵ ژوئیه ۱۹۳۴) استادی اهل کانادا است که در زمینه بهبود فردی فعالیت می‌کند و خود را به عنوان یک فیلسوف معرفی می‌کند. وی بیشتر به خاطر کتاب پرفروش ثروتمند متولد می‌شوید (۱۹۸۴) در نیویورک تایمز و همکاری در فیلم راز (۲۰۰۶) شناخته شده‌است. باب پراکتور عقیده دارد که تصویر مثبت از خود برای دستیابی به موفقیت حیاتی است، و اغلب به قانون جذب اشاره می‌کند. کلیه کتابهایی که وی تألیف کرده، همچنین سمینارهایی برگزار می‌کند و فیلمهای به اشتراک گذاش...
نکوداشت های کتاب موضوع پول نیست
In It's Not About The Money, Scarlett Cochran lays out a vision of financial freedom that goes well beyond the accumulation of wealth for wealth's sake.
در «موضوع پول نیست»، اسکارلت کوکران چشم اندازی از آزادی مالی ارائه می کند که فراتر از انباشت ثروت به خاطر ثروت است.
Chelsea Fagan

It’s Not About The Money is a recent addition to my bookshelf, and now I'm telling everyone in my life that it's a must-have for theirs, as well!
موضوع پول نیست اخیرا به قفسه کتاب من اضافه شده است، و اکنون به همه در زندگی ام می گویم که برای آنها نیز لازم است!
Amy Porterfield

قسمت هایی از کتاب موضوع پول نیست (لذت متن)