کتاب قصه ها و افسانه های گریم 5

Grimm fairy tales
(شنل قرمزی و داستان های دیگر)
کد کتاب : 47817
مترجم :
شابک : 978-6001039836
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 140
سال انتشار شمسی : 1394
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب قصه ها و افسانه های گریم 5 اثر یاکوب گریم

کتاب «شنل قرمزی و داستان های دیگر» پنجمین جلد از مجموعه افسانه های برادران گریم است و شامل ۲۳ افسانه از جمله خیاط باهوش، سه برادر، خرمن کوب آسمانی، ریسنده تنبل، دوازده شکارچی، شازده الاغ و سه چراغ است.
این مجموعه ده جلدی از قصه ها و افسانه های گریم با نام های «پسری که پدرخوانده اش مرگ بود و داستان های دیگر»، «برادران سیاه شیطان و داستان های دیگر»، «سه کوتوله در جنگل و داستان های دیگر»، «زیبای خفته و داستان های دیگر» و «شنل قرمزی و داستان های دیگر»، «سیندرلا و داستان های دیگر»، «سفیدبرفی و رز قرمزی و داستان های دیگر »، «یک چشمی، دو چشمی، سه چشمی و داستان های دیگر»، «گربه ی چکمه پوش و داستان های دیگر»، «میز سحر آمیز، الاغ طلایی، چماغ جادویی و داستان های دیگر» با هدف آشنایی نوجوانان با قصه های آلمانی و لذت بردن از ادبیات کهن و عامیانه ترجمه و منتشر شده است.
در هر کتاب مجموعه ای از ۲۳-۱۹ افسانه و قصه عامیانه کوتاه و مصور با موضوع هایی مانند بی وفایی، تدبیر برای فرار، عاقبت پنهان کاری، تنبلی، بی مسئولیتی، پیروز خوبی بر بدی، حقه و حیله وجود دارد که با پایانی خوش به سرانجام می رسند. برخی از افسانه ها طنز هستند. افسانه ها با زبانی بسیار ساده روایت و ترجمه شده اند. در برخی از آن ها گفت وگوی بین شخصیت ها با ضرب آهنگ همراه است. در آغاز هر داستان تصویری سیاه و سفید درباره داستان چاپ شده که برخی از آن ها واضح نیستند.
این مجموعه کتاب علاوه بر لذت بخشیدن به کودکان ۱۲-۹ سال، آن ها را با نکات تربیتی جالبی آشنا می کند. این مجموعه برای کتابخانه های آموزشگاهی و اجرای نمایش مناسب است.

کتاب قصه ها و افسانه های گریم 5