کتاب خنده در تاریکی

Lachen aus dem Dunkel
کد کتاب : 47846
مترجم :
شابک : 978-6001037528
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب خنده در تاریکی اثر اورزولا ایسبل

پدر و مادر داگنی برای انجام ماموریتی یک ساله به آمریکا می روند و داگنی را به پدربزرگش می سپارند. پدربزرگ مردی گوشه گیر و کج خلق است که با داگنی ارتباط خوبی برقرار نمی کند. داگنی در خانه قدیمی پدربزرپ، شبها صداهای وحشتناکی می شنود و گمان می کند چون پدربزرگ، شبها صداهای وحشتناکی می شنود و گمان می کند چون پدربزرگ، او را دوست ندارد، می خواهد با ترساندنش او را از آنجا فراری دهد. سرانجام، داگنی با کمک دوستانش پی می برد که این پدربزرگ نیست که چنین صداهای وحشتناکی به راه می اندازد، بلکه...

درباره نویسنده: ارزولا ایسبل در دوم آوریل 1942 در مونیخ به دنیا آمد. بعد از اتمام تحصیلاتش در رشته طراحی مد و شرکت در آموزشگاه زبان به کار مشاوره چاپ و نشر کتاب مشغول شد. این نویسنده ی گروه کودک و نوجوان آلمانی، اولین رمان خود را در بیست و هفت سالگی نوشته، و تاکنون داستانها و کتابهای بسیاری از او به چاپ رسیده است. ایسبل را استاد داستانهای ترسناک می دانند. در حال حاضر، او نویسنده و مترجم مستقلی است که در اشتاوفن در نزدیکی فرایبورگ زندگی می کند و همچنین به کار ترجمه نیز اشتغال دارد. برخی از آثار او عبارتند از: سایه ای روی ارلن گروند، خانه سایه های تاریک، خنده در تاریکی، زن کنار دریا.

کتاب خنده در تاریکی

اورزولا ایسبل
اورزولا ایسبل (با نام مستعار اورسولا دوتزلر متولد 2 آوریل 1942 در مونیخ) یک نویسنده و مترجم آلمانی است.او پس از اتمام مدرسه به تحصیل گرافیک پرداخت. او چندین سال در یک دفتر کار کرد و همچنین نوشتن داستان کودکانه را برای رادیو آغاز کرد. از سال 1969 وی آثار خود را به صورت کتاب منتشر کرده است. وی پس از کار در مونیخ و استاوفن ایم بریسگائو ، اکنون به عنوان نویسنده و مترجم مستقل در سالزبورگ زندگی می کند.