کتاب لب خط قرمز

Beside the Red Line
کتاب "لب خط قرمز " نوشته اسماعیل امینی یک کتاب طنز با موضوع طنزهای مطبوعاتی و داستان های کوتاه طنز است .
کد کتاب : 4803
شابک : 978-6000305949
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 156
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب لب خط قرمز اثر اسماعیل امینی

نویسنده در کتاب پیش رو به نقد از مسائل تلخ اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی حاکم بر جامعه در 152 بخش مستقل، در قالب داستان با زبانی طنز و کنایه آمیز پرداخته است.

کتاب لب خط قرمز

اسماعیل امینی
اسماعیل امینی، متولد دی ماه ۱۳۴۲ در تهرانخلاصه ای از فعالیت های ادبی :از روزگار نوجوانی به دو زبان فارسی و ترکی شعر می سروده وبخشی از فعالیت ادبی وی در حیطۀ نقد ادبی و پژوهش است.در میان گونه های ادبی به طنز تمایل بیشتری دارد و سالها با مطبوعات در حوزه های گوناگون همکاری کرده است واز جمله عضو تحریریۀ نشریات گل آقا بوده است.در جشنواره های بسیاری عنوان کسب کرده است و ازجمله در جشنواره بین المللی طنز ،به رتبۀ نخست بخش پژوهش دست یافت و در جشنوارۀ فجر نیزصاحب عنوان برتر دربخش فعالیت های ادبی شد.علا...
قسمت هایی از کتاب لب خط قرمز (لذت متن)
خرها با آنکه داخل آدم حساب نمی شوند اما خیلی از انحرافات و کج رفتاری های آدمیان را ندارند. مثلا خرها هیچ وقت بی کار نیستند و از آن مهم تر مشاغل کاذب ندارند؛ نه در کنار خیابان بساط سیگار فروشی دارند، نه لیدر باشگاه های فوتبال می شوند ، نه دلالی بلدند که بروند از قراردادهای چرب و شیرین پورسانت بگیرند و نه آن قدر عقل و شعورشان می رسد که مشاور چند تا بنگاه اقتصادی گردن کلفت باشند و با پیمانکاران و مشتریان آن بنگاه دل بدهند و قلوه بستانند.