کتاب کارآفرینی

Entrepreneurship
کد کتاب : 48255
شابک : 978-6001035364
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 164
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 13
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب کارآفرینی اثر محمود احمدپور داریانی

در جهان معاصر، رقابت در زمینه کیفیت بخشی و ارائه خدمات مطلوب، امری حیاتی است. عامل اساسی موفقیت در این رقابت، مطلوبیت نهایی محصولات و خدمات است. این مطلوبیت تنها با تحقیق و پژوهش علمی کاربردی و توجه به مولفه‌های استانداردسازی، کیفیت بخشی، نیازهای بازار کار و پاسخگویی به مطالبات عمومی حاصل می‌شود.

اهداف اصلی نظام آموزش عالی، ارتقای کمی و کیفی نظام‌آموزش‌های علمی کاربردی و اعتلای امر آموزش و پژوهش مهارتی است. از اینرو، دانشگاه جامع علمی کاربردی به منظور اصلاح هرم شغلی و تربیت نیروی انسانی ماهر در بخش‌های مختلف تأسیس و به کار گیری می‌پردازد. این دانشگاه، بر اساس رسالت خود که مبنی بر آموزش و پژوهش در مرزهای فناوری و ایجاد اشتغال است، با اعمال استانداردهای ضروری، دانشجویانی را تربیت می‌کند که علاوه بر تأمین نیاز بازار کار، در کارآفرینی نیز خلاق و توانمند باشند.

کتاب کارآفرینی

محمود احمدپور داریانی
دکتر محمود احمدپور داریانی، بنیانگذار خانه کارآفرینان ایران،سال 1371 در رشته مهندسی صنایع لیسانس گرفت و سپس برای کارشناسی‌ارشد رشته مدیریت صنایع را برگزید و در رشته مدیریت منابع انسانی از دانشگاه تربیت مدرس دکترا گرفت.از جمله سوابق دانشگاهی وی می‌توان به عضویت در شورای علمی کارآفرینی دانشگاه امیرکبیر، ریاست و عشویت در مرکز کارآفرینی دانشگاه امیرکبیر،‌ طراح طرح کاراد و عضویت در شورای علمی این طرح و عضو هیات علمی و شورای کارآفرینی دانشگاه تهران اشاره کرد.مدیریت عاملی سازمان صنایع...