کتاب طالع نحس

The Omen
  • 30,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: سمیر سمیر
    نویسنده:
کد کتاب : 48413
مترجم : شهریار نیرومند
شابک : 978-9649038117
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 335
سال انتشار شمسی : 1376
سال انتشار میلادی : 1976
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب طالع نحس اثر دیوید سلتزر

رمانی تخیلی- ترسناک و تکان دهنده که با بهره از مسائل ماوراءالطبیعه و شیاطین و اقتباس از افسانه ای از کتاب مقدس تخیل خواننده را به تکاپو وامی دارد و او را با حوادث دلهره آور داستان و شخصیت ها همگام می کند.
یک سیاستمدار آمریکایی به نام رابرت تورن پس از اینکه فرزند تازه متولد شده اش را در بیمارستان از دست می دهد، برای جلوگیری از آزار روحی همسرش، پسری را به سرپرستی قبول می کند. پس از بزرگ شدن دیمین رفتارهای عجیبی از او سر می زند که باعث نگرانی مادرش می شود. کشیش که دیمین را فرزند شیطان می داند سعی در فهماندن این موضوع به والدینش دارد، اما آن دو پذیرای این موضوع نیستند تا اینکه همسر رابرت به طرز مشکوکی می میرد. اکنون که رابرت به حرف های کشیش مطمئن شده به دنبال راهی برای خلاصی از دست پسرش می گردد، اما…

کتاب طالع نحس

دیوید سلتزر
دیوید سلتزر (David Seltzer‎؛ زادهٔ ۱۹۴۰ (۸۰–۸۱ ساله)) فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده و کارگردان اهل ایالات متحده آمریکا است. وی فیلم‌نامهٔ طالع نحس را در کارنامهٔ حرفه‌ای خود دارد.از جمله اعتبارات سلتزر می توان به کمدی تراژیک نوجوان سال 1986 لوکاس با بازی کوری هایم، چارلی شین و وینونا رایدر، کمدی Punchline محصول 1988 با بازی سلی فیلد و تام هنکس و فیلم Shining Through با بازی ملانی گریفیت و مایکل داگلاس اشاره کرد.