کتاب موهبت کامل نبودن

The Gifts of Imperfection
کد کتاب : 48528
مترجم :
شابک : 978-6005722574
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 195
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

مواهب نقص
The Gifts of Imperfection
غلبه بر کمال‏ خواهی با پذیرفتن آن کسی که هستید
کد کتاب : 72834
مترجم :
شابک : 978-6002008442
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب موهبت کامل نبودن اثر برنه براون

کتاب «موهبت کامل نبودن» اثری نوشته ی «برنه براون» است که اولین بار در سال 2010 منتشر شد. این کتاب، اثری راهنما برای افرادی است که می خواهند زندگی را به شکل کامل تجربه کنند. رسیدن به این هدف، به گفته ی «براون»، نیازمند شجاعت، عطوفت، مشخص کردن خطوط قرمز، و پیوندهای انسانی است. در این کتاب، ده توصیه برای شناخت خویشتن قرار گرفته که هر کدام در هر فصل، با استفاده از خاطراتی اغلب از زندگی خود نویسنده، به شکل کامل مورد بررسی قرار می گیرند. علاوه بر این، موضوعات دیگری به مرکز توجه آورده می شود: تعاریفی همچون تفاوت میان احساس شرم و احساس گناه؛ نقل قول هایی از نویسندگان و اندیشمندان بزرگ؛ و پیشنهادهایی برای انجام فعالیت ها و تمرین هایی که می توانند به مخاطبین در رسیدن به هدفشان کمک کننده باشند.

کتاب موهبت کامل نبودن


ویژگی های کتاب موهبت کامل نبودن

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

برنه براون
برنه براون، زاده ی 18 نوامبر 1965، محقق، استاد دانشگاه و نویسنده ی آمریکایی است.براون در تگزاس به دنیا آمد. او در رشته ی امور اجتماعی تحصیل کرده است و مدرک کارشنای خود را در سال 1995 از دانشگاه تگزاس، مدرک کارشناسی ارشد را در سال 1996 و مدرک دکترای خود را در سال 2002 از دانشگاه هیوستون گرفته است.براون، تحقیقات جامع خود را در زمینه ی هدایت و رهبری کاربردی در خانواده، مدارس و جوامع، از دانشگاه هیوستون آغاز کرد و سخنرانی هایش در همایش های تد، در زمره ی پربیننده ترین سخنرانی های تاریخ این مجموعه ...
نکوداشت های کتاب موهبت کامل نبودن
It will provide inspiration for those seeking a more meaningful life.
این اثر برای افرادی که به دنبال یک زندگی پرمعناتر هستند، الهام بخش خواهد بود.
Publishers Weekly Publishers Weekly

With effective daily practices.
با تمرین های روزانه ی تأثیرگذار.
Barnes & Noble

A self-help classic.
اثری کلاسیک در ژانر خودپروری.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب موهبت کامل نبودن (لذت متن)
با فرار از تاریکی، از نور هم می گریزیم. یکی دیگر از یافته های پژوهشی غیرمنتظره ی من این بود که هرگز نمی توانیم در انکار و فرار از احساسات آزاردهنده ی خود، آزادانه عمل کنیم و دست به انتخاب بزنیم.

در گذشته وقتی می خواستم رنج و آسیب پذیری را تخفیف دهم یا با آن رو به رو نشوم، ناخودآگاه خود را از تجربه ی هیجان های مثبتی چون شادی نیز محروم می کردم. وقتی به گذشته نگاه می کنم، می بینم کشف هیچ حقیقتی نمی توانست اینقدر زندگی مرا تغییر دهد.

شادی نیز مانند هیجان های تیره، خار دارد. عشق شدید به یک شخص، اعتقاد راسخ به یک چیز، درگیری کامل در زندگی که ضمانتی به همراه ندارد، همه و همه گزینه هایی هستند که می توانند با رنج و آسیب پذیری همراه باشند. وقتی توان خود برای تحمل ناراحتی را از دست می دهیم، شادی را گم می کنیم. در واقع تحقیقات مربوط به اعتیاد نشان می دهد که در تجربه های نیرومند مثبت نیز مانند تجربه های دردناک ، می توانیم دچار بازگشت شویم.