کتاب فیلم نامه نویسی ژانر

Genre Screenwriting
کد کتاب : 48567
مترجم :
شابک : 978-6226112017
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 352
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب فیلم نامه نویسی ژانر اثر استفان و دانکن

این یک مسئله ساده است: فیلم ها باید ارزش تجاری داشته باشند برای استودیوها. یعنی برای تولید آنها، توزیع کنندگان برای فروش آنها و زنجیره های سالنها برای نمایش آنها. در حالی که استعداد قطعا نقشی در روند نوشتن دارد، اما می‌تواند رویکردهای فرمول‌شده ای را یافت که اگر به خوبی اجرا شوند ژانرهایی را تولید میکنند که محبوبیت و موفقیت استعدادها را تضمین کنند.
کتاب "فیلم نامه نویسی ژانر": چگونه فیلم‌نامه‌های محبوبی بنویسیم که می‌فروشند، نه تلاشی برای کاوش در عمیق‌ترین روان فیلم‌نامه‌نویسان و کارگردانان فیلم‌های معروف یا مهم میکند، و نه تلاشی برای تحلیل دسیسه‌های عمیق نظری فیلم‌ها. هدف ساده دانکن نویسنده این کتاب این است که به خواننده، فیلمنامه نویس، راهنمای عملی برای نوشتن هر ژانر محبوب فیلم بدهد. دانکن با استفاده از روش‌های متنوع مانند استفاده از افسانه‌ها برای نشان دادن فرآیند «چگونگی» برای هر ژانر محبوب، روند خلق یک اثر مطمئن را تشریح میکند. این کتاب به دانشجویان فیلم نامه نویسی کمک می کند تا درک بهتری از پروسه خلق یک فیلم نامه موفق بدست آورند. به کمک این کتاب میتوانید مسئله ژانرها را در سینما به خوبی بشناسید و از تکنیک های مختلف آنها مطلع شوید.

کتاب فیلم نامه نویسی ژانر

استفان و دانکن
استیون وی. دانکن استاد سناریوی نویسندگی دانشکده فیلم و تلویزیون دانشگاه لویولا ماریونت در لس آنجلس، کالیفرنیا است و وی به عنوان رئیس بخش فیلمنامه نویسی و رئیس موقت خدمت کرده است.