کتاب خدمتکار آقای کارنگی

Carnegie's Maid
کد کتاب : 48597
مترجم :
شابک : 978-6229760390
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

«مری بندیکت» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب خدمتکار آقای کارنگی اثر مری بندیکت

کتاب «خدمتکار آقای کارنگی» رمانی نوشته «مری بندیکت» است که نخستین بار در سال 2018 به انتشار رسید. دختری روستایی به نام «کلارا کلی» سوار بر کشتی، ایرلند را ترک می کند. او اندکی پس از رسیدن به «فیلادلفیا» در سال 1863، با زنی همنام با خودش اشتباه گرفته می شود که در طول سفر جانش را از دست داده است. «کلارا» که مستأصلانه در تلاش است تا وضعیت مالی خانواده اش را بهبود ببخشد، جای «کلارای» دیگر را به عنوان خدمتکار زنی اشرافی و رعب انگیز به نام «مارگارت کارنگی»، مادر «اندرو» و «تام»، می گیرد. تحصیلات و هوش «کلارا» باعث می شود رازش پنهان باقی بماند، و حتی «اندرو» به او علاقه پیدا کند. رابطه ای احترام آمیز و حتی رمانتیک میان آن ها به وجود می آید اما تفاوت در جایگاه اجتماعی، تصور هر نوع آینده برای این رابطه را نامحتمل می سازد.

کتاب خدمتکار آقای کارنگی

مری بندیکت
هدر بندیکت ترل متولد 1969 یک رمان نویس و وکیل آمریکایی است که برخی از رمان های خود را با نام مری بندیکت می نویسد.ترل فارغ التحصیل دبیرستان در پیتسبورگ ، کالج بوستون و دانشکده حقوق دانشگاه بوستون است. وی به مدت ده سال در شهر نیویورک وکالت می کرد. موفقیت او با اولین رمانش باعث شد او به طور تمام وقت نویسندگی را برگزیند.
نکوداشت های کتاب خدمتکار آقای کارنگی
An excellent historical novel.
یک رمان تاریخی عالی.
Publishers Weekly Publishers Weekly

With captivating insight and heart.
با بینش و احساسی مسحورکننده.
Barnes & Noble

A very satisfying read.
اثری بسیار رضایت بخش.
Library Journal Library Journal

قسمت هایی از کتاب خدمتکار آقای کارنگی (لذت متن)
اعتماد به نفس کاذبی که داشتم، شروع به فرو پاشیدن کرد. ترس جای آن را گرفت. می دانستم اگر کم می آوردم و مثل آن «کلارا کلی» که وانمود می کردم هستم، به چشمان خانم «سیلی» نگاه نمی کردم، این فرصت را از دست می دادم.

نفس عمیقی کشیدم و گفتم: «خانم سیلی، خیلی معذرت می خواهم که با این وضعیت اسفناک به منزل شما آمده ام. می دانم در مورد سختی سفر و تأثیرات آن روی لباس هایم به شما توضیح داده ام اما می دانم این بهانه خوبی برای شرایط نامناسبم نیست، مخصوصا این که آمده ام پیش شما.» به اطراف اتاق نشیمن خانم «سیلی» نگریستم، با کمال تعجب نسبت به سیاهی شهری که در آن ساکن بود، خانه مرتبی داشت.

خانم «سیلی» به خودش افتخار می کرد، برای این که کار خدمه اش خوب بود و نیز به این خاطر که برای هر کس، معرفی نامه ای کتبی داشت که آن را «ویژگی ها» می نامید. «کلارا کلی» واقعی حتما ویژگی های درجه یک داشت که اکنون به خاطر لباس های من به خطر افتاده بود.