کتاب تاریخ مختصر آخرالزمان

The Apocalypse
کد کتاب : 48964
مترجم :
شابک : 978-6003768352
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب تاریخ مختصر آخرالزمان اثر مارتا هیمل فارب

کتاب «تاریخ مختصر آخرالزمان» به شکلی صریح و روشنگر بینش هایی در مورد ژانر جذاب ادبیات آخرالزمانی ارائه می دهد و نشان می دهد که چگونه آخرالزمان بسیار بیشتر از دیدگاه های رایج درباره آخرین قضاوت و پایان خشونت آمیز جهان را شامل می شود.

تاریخ در دسترس و روشنگر "آخرالزمان"-آثار قدیم یهودی و مسیحی-بینش تازه ای در مورد ژانر جذاب ادبیات الاهیاتی و آخرالزمانی ارائه می دهد.
«مارتا هیمل فارب» در این کتاب نشان می دهد که آخرالزمان نه تنها به دیدگاه های رایج درباره آخرین قضاوت و پایان خشونت آمیز جهان توجه داشت ، بلکه پاداش و مجازات پس از مرگ ، معبد آسمانی و افشای پدیده های نجومی و سایر اسرار طبیعت را در نظر داشته است.
«مارتا هیمل فارب» سنت نوشتن آخرالزمانی را در قرون وسطی تا دوران مدرن را دنبال می‌کند .
مارتا هیمل فارب استاد دین ویلیام اچ دانفورث در دانشگاه پرینستون است. کار او بر یهودیت دوره معبد دوم و به ویژه ادبیات آخرالزمانی متمرکز شده است. او نویسنده تورهای جهنم: یک فرم آخرالزمانی در ادبیات یهودی و مسیحی (1985) ، صعود به بهشت در آخرالزمان یهودی و مسیحی (1993) و پادشاهی کاهنان: اجداد و شایستگی در یهودیت باستان (2006) است.

کتاب تاریخ مختصر آخرالزمان

مارتا هیمل فارب
مارتا هیملفارب استاد دین ویلیام ا. دانفورث در دانشگاه پرینستون است. کارهای او به طور خاص بر یهودیت دوره معبد دوم و ادبیات آخرالزمانی متمرکز شده است. او نویسنده تورهای جهنم است: فرم آخرالزمانی در ادبیات یهودی و مسیحی (1985)، صعود به بهشت در آخرالزمان یهودی و مسیحی (1993) و پادشاهی از کشیشان: پیشینیان و لیاقت در یهودیت باستان (2006).
دسته بندی های کتاب تاریخ مختصر آخرالزمان