کتاب توانگران چگونه می اندیشند

How to Think Like a Millionaire
کد کتاب : 49083
مترجم :
شابک : 978-9649146652
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 270
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1988
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 32
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب توانگران چگونه می اندیشند اثر چارلز آلبرت پویسانت

در این کتاب الهام‌بخش، میلیونرهای ما مارک فیشر و مارک آلن نشان می‌دهند که موفقیت برای همه کسانی که آن را می‌خواهند و خواسته‌هایشان را عملی می‌کنند در دسترس است. به جای اینکه منتظر بمانید تا سرنوشت شما را تغییر دهد، می توانید بلافاصله با قدرتمندترین متحد خود - ضمیر ناخودآگاه خود - کار کنید. وقتی این کار را با استفاده از اصول خاص و آسان برای یادگیری ارائه شده در اینجا انجام دهید، موفقیت سریعی به دنبال خواهد داشت.
با حک کردن فرمول موفقیت شخصی در ناخودآگاه خود، می توانید خود را برای موفقیت برنامه ریزی کنید، به جای اینکه به طور پیش فرض شکست بخورید یا حتی بدتر از آن هرگز در وهله اول تلاش نکنید. در این صفحات، یاد خواهید گرفت که چگونه باورهای محدودکننده را از بین ببرید و باورهای مثبت جدید بکارید. همچنین مولفه‌های دیگری از ذهنیت میلیونرها را کشف خواهید کرد، از جمله اینکه چرا بهتر است تصمیمات سریع بر اساس شهود بگیرید و به جای تزلزل، به آنها پایبند باشید، اهمیت تعادل پایداری با انعطاف‌پذیری، و نحوه اجرای موثر گام‌ها. استراتژی های مرحله ای برای حرکت به سمت یک هدف در این انتخاب شده است. کتاب توانگران چگونه می اندیشند واضح، ساده و عاقلانه، ، ابزارهایی را که برای زندگی در رویاهای خود به آن نیاز دارید، به شما ارائه می دهدو به شما کمک می کند تا باورتان را تغییر داده و بدون ترس به سمت پیشرفت و موفقیت گام بردارید.

کتاب توانگران چگونه می اندیشند

چارلز آلبرت پویسانت
چارلز-آلبرت پواسانت (مونترال ، 2011-1925) یک انسان دوست و تاجر کبک بود.چارلز آلبرت پوآسانت در مونترال متولد شد، متاهل و پدر چهار فرزند بود و در سال 1953 دیپلم خود را در Hautes Études commerciales (HEC Montréal) دریافت کرد. شروع به عنوان کارآموز در میدلتون هوپ و شرکت، یک دفتر حسابدار رسمی آنگلوفون که بعداً به KPMG تبدیل شد، چارلز-آلبرت پواسانت به سمت همیار ارشد کبک رسید و سرانجام به عنوان مدیر ملی درآمد (مرکور ، 2007). وی نزدیک به 10 سال مسئولیت آن را بر عهده داشت.