کتاب نقصان معنا

De l'imperfection
کد کتاب : 49099
مترجم :
شابک : 978-9642242535
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 89
سال انتشار شمسی : 1389
سال انتشار میلادی : 1987
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

نقصان معنا
De l'imperfection
کد کتاب : 67124
مترجم :
شابک : 978-6226036252
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 140
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1987
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب نقصان معنا اثر آلژیرداس ژولین گرمس


تغییر معنا و معنادار بودن یک فرآیند است. این می تواند ناراحت کننده و اغلب خطرناک باشد، به خصوص زمانی که صحبت از پذیرش نقص هایمان، پرورش اصالت، و نگاه کردن به جهان در چشم و گفتن "من از عهده آن برمی آیم" می آید. صمیمانه زیستن به معنای درگیر شدن در وجود خود با عزت است. این پرورش شجاعت، شفقت، ارتباط، و توانایی بلند شدن در صبح با این فکر است که "مهم نیست امروز چه کاری انجام شود و چه کاری انجام نشود، من آماده هستم." شب به رختخواب می رود و فکر می کند: "بله، من ناقص و آسیب پذیر هستم، و حتی گاهی می ترسم، اما این واقعیت را تغییر نمی دهد که من نیز شجاع، شایسته عشق و تعلق هستم."
برنه براون، مردک دکترا دارد و استاد پژوهشی در دانشگاه هیوستون است، جایی که او دارای کرسی موقوفه بنیاد هافینگتون در کالج تحصیلات تکمیلی مددکاری اجتماعی است. او 20 سال آخر زندگی خود را وقف مطالعه شجاعت، آسیب پذیری، شرم و همدلی کرده است. او نویسنده شش کتاب پرفروش نیویورک تایمز است، از جمله: "نقصان معنا"، "جرأت ورزی"، و "قوی برخاسته". سخنرانی TED او "قدرت آسیب پذیری" با بیش از 30 میلیون بیننده در بین 5 سخنرانی برتر TED در جهان قرار دارد.

کتاب نقصان معنا

آلژیرداس ژولین گرمس
آلژیرداس گریماس (Algirdas Julien Greimas) در ۱۹۱۷ در لیتوانی به دنیا آمد اما این زبان‌شناس و نشانه‌شناس برجسته بعدها تابعیت فرانسوی اختیار کرد. گریماس در دوره دبیرستان با مطالعه آثار نیچه و شوپنهاور مطالعات فلسفی‌اش را آغاز کرد و در ۱۹۳۹ در رشته زبان‌شناسی از دانشگاه گرنوبل، شهری در جنوب فرانسه، فارغ‌التحصیل شد. او دکترایش را در همین رشته در ۱۹۴۹ از دانشگاه سوربن دریافت کرد. گریماس از بنیان‌گذاران و دبیرکل انجمن بین‌المللی مطالعات نشانه‌شناسی بود. آلگرد...