کتاب سقوط اقتصادی 2008

Crashed: How a Decade of Financial Crises Changed the World
چگونه یک دهه درگیری با بحران های مالی جهان را تغییر داد
کد کتاب : 49171
مترجم :
شابک : 978-9642072606
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 756
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب سقوط اقتصادی 2008 اثر آدام توز


برنده جایزه LIONEL GELBER
کتاب برتر نیویورک تایمز در سال 2018
یکی از کتاب های سال Economist
کتاب برترین منتقدان نیویورک تایمز.
کتابی از یک تاریخدان اقتصادی برنده جایزه، که تفسیری دوباره از بحران اقتصادی 2008 (و پیامدهای ده ساله آن) به عنوان یک رویداد جهانی که مستقیما منجر به موج های شوکی شد که امروزه در سراسر جهان احساس می شود ارائه می دهد.
ما در دنیایی زندگی می کنیم که تغییرات چشمگیر در اقتصاد داخلی و جهانی سرفصل اخبار را به خود اختصاص داده است، از عقب نشینی در مقررات بانکی ایالات متحده تا تعرفه هایی که ممکن است آتش جنگ های تجاری بین المللی را شعله ور کند. اما رویدادهای کنونی ریشه‌های عمیقی دارند و کلید هدایت سیاست‌های فریبنده امروز در رویدادهایی نهفته است که همه ی این ها را آغاز کردند - بحران اقتصادی 2008 و پیامدهای آن. علیرغم تلاش های اولیه برای کم اهمیت جلوه دادن بحران به عنوان یک حادثه ی محلی، آنچه در وال استریت در آغاز سال 2008 رخ داد، در واقع یک حادثه ی دراماتیک با اهمیت جهانی بود که در سراسر جهان، از بازارهای مالی بریتانیا و اروپا تا کارخانه ها و کارخانه ها و... اسکله‌های آسیا، خاورمیانه و آمریکای لاتین، تاثیر گذاشت و سازماندهی مجدد حاکمیت جهانی را می طلبید. آدام توز با نگاهی به سان یک مورخ به جزئیات، ارتباط و پیامدها، داستان را دقیقا به مذاکرات، اقدامات و تهدیدهای امروزی می رساند - چشم اندازی بسیار مورد نیاز در مورد یک فاجعه جهانی و پیامدهای دراز مدت آن.

کتاب سقوط اقتصادی 2008

آدام توز
ادم توز (زاده ۱۹۶۷) مورخ بریتانیایی است. او از تابستان ۲۰۱۰ استاد تاریخ در دانشگاه ییل است. وی در سال ۲۰۰۲ جایزه فیلیپ لورهولمه را برای تاریخ مدرن برنده شد.هم اکنون او بیش از همه به خاطر مطالعهٔ اقتصادی رایش سوم شناخته شده‌است، یکی از کتاب‌های او، دستمزد تخریب، برنده جایزه تاریخ ولفسن در ۲۰۰۶ شد.
نکوداشت های کتاب سقوط اقتصادی 2008
An intelligent explanation of the mechanisms that produced the crisis and the response to it.
توضیحی هوشمندانه از مکانیسم های ایجاد کننده بحران و واکنش به آن.
 New York Times Book Review New York Times Book Review

The most substantial and insightful account yet written of the financial crisis and it will be required reading for financial policy-makers for years to come.
اساسی ترین و روشنگرانه ترین گزارشی که تاکنون درباره بحران مالی نوشته شده است و برای سیاست گذاران مالی برای سال های آینده خواندن آن ضروری خواهد بود.
Times Literary Supplement Times Literary Supplement

قسمت هایی از کتاب سقوط اقتصادی 2008 (لذت متن)