کتاب شعله در مه - جلد 2

Smoke in the Sun
دود در خورشید
کد کتاب : 49196
مترجم :
شابک : 978-6002914507
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 322
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب شعله در مه - جلد 2 اثر رنی عهدیه

پس از اینکه اوکامی در جنگل جوکای اسیر می شود، ماریکو چاره ای ندارد - برای نجات او، او باید به ایناکو برگردد و با خطراتی که در قلعه هیان در انتظار او بوده است، روبرو شود. او برادرش کنشین و رایدن نامزدش را فریب می دهد و فکر می کند که برخلاف میلش توسط قبیله سیاه نگه داشته شده است و نقش یک عروس وظیفه شناس را بازی می کند تا به صفوف امپراتور نفوذ کند و حقیقت پشت این خیانت را کشف کند. تقریبا مرده اش را رها کرد.
در حالی که برنامه های عروسی از قبل در حال انجام است، ماریکو وانمود می کند که از مراسم عروسی آتی خود خسته شده است، و در تمام این مدت از جایگاه سلطنتی خود استفاده می کند تا لایه های دروغ و فریب اطراف دربار امپراتوری را از بین ببرد. اما هر رازی که او برملا می کند جای خود را به راز بعدی می دهد و ماریکو و اوکامی را در یک نقشه سیاسی به دام می اندازد که افتخار، عشق و امنیت امپراتوری آنها را تهدید می کند.

کتاب شعله در مه - جلد 2

رنی عهدیه
رنی عهدیه متولد 7 ژوئیه 1983 ، نویسنده آمریکایی- کره ای است ، که بیشتر با مجموعه کتاب پرفروش خود در نیویورک تایمز "هزار و یک خشم" شناخته می شود. کتابهای او به زبان های زیادی ترجمه شده است. او از دانشگاه کارولینای شمالی در چاپل هیل فارغ التحصیل شده است.