کتاب رهایی از حملات پنیک و اختلالات اضطرابی وابسته به آن

Power Over Panic
کد کتاب : 49605
مترجم : افشین تابعی
شابک : 978-9644126710
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 239
سال انتشار شمسی : 1391
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب رهایی از حملات پنیک و اختلالات اضطرابی وابسته به آن اثر برانوین فاکس

برانوین فاکس نویسنده کتاب "رهایی از حملات پنیک و اختلالات اضطرابی وابسته به آن" با اقتدار می نویسد که خود به مدت چهار سال از اختلال هراس/آگورافوبیا رنج می برد. او همچنان کارگاه های مدیریت اضطراب هراس را در سراسر استرالیا اجرا می کند و از طریق خدمات آنلاین خود با مبتلایان به اختلال اضطراب در سراسر جهان کار می کند. تمرکز اصلی کار او اکنون از طریق وب سایت موفق بین المللی است.
هرکسی که از اضطراب/هراس رنج می برد این کتاب را حتما باید حداقل چند بار بخواند.. به‌جای تلاش برای درمان علائم مانند بسیاری از کتاب‌ها (مثلا یادداشت کردن جملات آرام‌بخش، تمرین تمرین‌های تنفسی و غیره)، این کتاب یک تعدیل چشم‌انداز بنیادی را در نحوه نگرش به اختلال خود تشویق می‌کند. ترس از اضطراب/هراس خود را رها خواهید کرد و قدرت حیات خود را باز خواهید یافت. این کتاب به اندازه کافی ساده است اما با این وجود یک درس مهم را به شما می دهد.

کتاب رهایی از حملات پنیک و اختلالات اضطرابی وابسته به آن

برانوین فاکس
برانوینفاکس با اقتدار می نویسد، زیرا چهار سال است که از اختلال وحشت / آگورافوبیا رنج می برد. وی به کارگاه های مدیریت اضطراب وحشت در سراسر استرالیا ادامه می دهد و از طریق خدمات آنلاین خود با مبتلایان به اختلال اضطراب در سراسر جهان کار می کند. تمرکز اصلی کار وی اکنون از طریق وب سایت موفق بین المللی وی panicattacks.au است. برانوینهمچنین نویسنده کتاب Working through Panic: راهنمای گام به گام شما برای غلبه بر اختلالات مرتبط با هراس / اضطراب است.
دسته بندی های کتاب رهایی از حملات پنیک و اختلالات اضطرابی وابسته به آن
قسمت هایی از کتاب رهایی از حملات پنیک و اختلالات اضطرابی وابسته به آن (لذت متن)
ایجاد حالات گسستگی هنگامی که ما نسبت به آن ها آسیب پذیر هستیم به آسانی امکان پذیر است. معمولی ترین راه آن خیره شدن به کامپیوتر، صفحه ی تلویزیون یا یک کتاب است. هنگام رانندگی ما به چراغ های راهنمایی، به ماشینی که در جلوی ماست یا به جاده ی روبه رو خیره می شویم. هنگامی که با مردم صحبت می کنیم به آن ها خیره می شویم. هنگامی که راه می رویم به مقابلمان خیره می شویم و هنگامی که منتظر آسانسور هستیم نیز خیره می شویم. هنگامی که ضعیف و آسیب پذیر هستیم می توانیم حالت های خلسه را بسیار سریع و بدون درک آن ها به خود القا کنیم. بدون هیچ هشداری ممکن است گسستگی را احساس کنیم. در سنت های شرقی، مراقبه با چشمان باز یک روش پیشرفته ی مراقبه است که اغلب به افراد مجرب و متخصص آموخته می شود