کتاب بچه انفجاری

The Explosive Child
کد کتاب : 49681
مترجم :
شابک : 978-9642248421
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب بچه انفجاری اثر راس دبلیو گرینی

این کتاب اثر راس دبلبو گرینی است که در آن با رویکردی جدید به تربیت و پرورش فرزند و درک کودکانی می پردازد که به راحتی شکست می خورند و به شدت انعطاف ناپذیرند. این کتاب یک راهنمای کلاسیک برای خانواده ها و مراکز آموزش کودکان است که تاکنون فروش فوق العادۀ بیش از پانصد هزرا جلد را در دنیای کتاب داشته است.این کتاب پیش از این تحت عنوان «کودک تند خو: روش جدید برای درک کردن و تربیت کودکان بی انعطاف و تند خو» نیز چاپ شده است.
این اثر که در حوزه اختلالات رفتاری در کودکان و در زیرمجموعه کودکان ناسازگار نوشته شده است سعی کرده است در ابتدا به تحلیل رفتاری این کودکان بپردازد و آن ها را در حوزۀروانشناسی مورد تحلیل قرارا دهد، سپس روش های برخورد و ارتباط صحیح با این کودکان بررسی شده و است و همچنین روش های درمان این نوع از اختلالات درکودکان را نیز توضیح داده است. این کتاب به ویژه برای والدینی که دارای فرزندان تندخو و انعطاف ناپذیر هستند بسیار حیاتی است و می تواند کمک بسیار مفیدی در شیوۀ برخورد با این کودکان برای آنان باشد. چنانچه اگر نحوۀ برخورد با این کودکان غلط و خارج از روش های روانشناسی کودک باشد می تواند صدمه های جبران ناپذیری به روح و روان این کودکان وارد کند و آثار این لطمات حتی در بزرگسالی نیز خود را به وضوح نشان خواهد داد .

کتاب بچه انفجاری

راس دبلیو گرینی
راس دبلیو گرین روانشناس بالینی کودک در آمریکا و نویسنده کتابهای کودک انفجاری، گمشده در مدرسه، گمشده و پیدا شده و تربیت انسان است. گرین مدل مداخله ای را به نام راه حل های همکاری و پیشگیرانه (CPS) توسعه داد. او دکترای خود را دارد. در روانشناسی بالینی گرین مدیر موسس غیرانتفاعی Lives in the Balance است و تهیه کنندگی فیلم مستند، بچه هایی را که از دست می دهیم، است. تحقیقات گرین به طور گسترده در مجلات دانشگاهی منتشر شده است، و او و مدل CPS در رسانه های مشهور از جمله اپرا شو ، داتلین NBC ، برنامه صبح...