کتاب 8 چیز که هر دختری به آن نیاز دارد

10 Things Girls Need Most
کد کتاب : 49713
مترجم :
شابک : 978-6226665353
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 194
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب 8 چیز که هر دختری به آن نیاز دارد اثر استیو بیدالف

کتاب «8 چیز که هر دختر به آن نیاز دارد» اثری نوشته ی «استیو بیدالف» است که اولین بار در سال 2013 منتشر شد. «بیدالف» در این اثر، تجربه ای تعاملی را ارائه می کند تا پدرها و مادرها از طریق آن به کاوش در رابطه ی خود با دخترهایشان—از نوزادی تا نوجوانی—بپردازند. این کتاب با تمرین ها، گفت و گوها و پرسشنامه های متعدد که بر اساس مراحل مختلف زندگی دختران طراحی شده، آگاهی و توانایی های درونی والدین را افزایش می دهد. تمام جنبه های زندگی فرزندان دختر در این اثر مورد توجه قرار می گیرد: عشق و امنیت در نوزادی، ذهن آگاهی، تعیین محدودیت ها، سلامت و آگاهی عاطفی، تحصیلات اولیه در مدرسه، دوستی، بلوغ و نوجوانی، آگاهی جنسی، انتخاب شریک زندگی، و صحبت درباره ی برابری و احترام.

کتاب 8 چیز که هر دختری به آن نیاز دارد

استیو بیدالف
استفان جان بيدالف متولد 15 آگوست 1953 در سالت برن انگلیس ، نویسنده ، فعال و روانشناس استرالیایی است که کتاب های پرفروش و تأثیرگذاری نوشته است. او در سراسر جهان در مورد والدین و تحصیلات پسران سخنرانی کرده است.
نکوداشت های کتاب 8 چیز که هر دختری به آن نیاز دارد
If you have girls, you must read this book.
اگر فرزند دختر دارید، باید این کتاب را بخوانید.
Sunday Times Sunday Times

A guide rich in content and interactive elements.
راهنمایی غنی از نظر محتوا و عناصر تعاملی.
Barnes & Noble

A reflection of the issues that parents want to explore in more depth.
بازتابی از موضوعاتی که والدین می خواهند در عمق آن ها کاوش کنند.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب 8 چیز که هر دختری به آن نیاز دارد (لذت متن)
تعداد زیاد اسباب بازی ها و وسایل در واقع باعث کاهش زمان بازی می شود، چرا که در این صورت، انتخاب های بیش از اندازه زیادی وجود دارد.

آرامش دقیقا چیزی است که کودکان در والدین خود نیاز دارند. آرامش به سود شما نیز هست؛ با هورمون های استرس کمتر، بیشتر زندگی خواهید کرد و احساس بهتری خواهید داشت.

همه چیز با آرامش بهتر است-طعم غذا، رایحه ی گل ها، احساس گرمای آب زیر دوش. متوجه خواهید شد که زمان کند می شود، و می توانید قبل از سخن گفتن، در این وقفه ی به وجود آمده بیشتر فکر کنید. و این کار واقعا سودمند است!