کتاب مشاوره ی مدرسه در عصر حاضر

Contemporary School Counseling
(نظریه، پژوهش و کاربرد)
کد کتاب : 49749
مترجم :
شابک : 978-9644058561
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 527
سال انتشار شمسی : 1388
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب مشاوره ی مدرسه در عصر حاضر اثر کریستوفر سینک

کتاب "مشاوره ی مدرسه در عصر حاضر"مطالعات موردی معاصر در مشاوره مدرسه را به شیوه ای بدیع ارائه می دهد. کریستوفر سینک نویسنده این کتاب تلاش کرده است تا که بصورت نظری و در عین حال کاربردی و عملیاتی با خوانندگان این کتاب که بیشتر آموزگاران مدرسه هستند، در مورد اخمیت مشاوره و گفت و گو، صحبت کند.
این کتاب درواقع شروع کننده گفتگو در مورد چالش هایی است که مشاوران مدرسه به طور روزانه با آن روبرو هستند. از مشکلات بچه ها در فضای مجازی گرفته تا دانش آموزان بی انگیزه تا اختلالات اضطرابی. مشاوران مدرسه باید برای موارد غیرمنتظره آماده باشند. علباقه مندان با خواندن شانزده مطالعه موردی، از طریق درمان ها، استراتژی ها و راه حل ها از دیدگاه مشاور مدرسه راهنمایی خواهند شد.
به واسطه این کتاب به خوانندگان نگاهی دست اول به منطق، سوگیری ها و تجربیاتی که فرآیند مشاوره را هدایت می کند، داده می شود. از دیدگاه یک مشاور مدرسه، خوانندگان به وضوح به موقعیت‌ها و رویکردهای مختلف برای هر مطالعه موردی کشیده می‌شوند، از طریق رویکردهای درمانی مختلف راهنمایی می‌شوند و سوالاتی برای بحث در گروه‌های کوچک یا کلاس‌های درس بزرگ به آنها داده می‌شود.
این کتاب به تربیت مشاوران مدرسه ای بهتر کمک می کند، زیرا مخاطبان با موقعیت ها و مشکلات فعلی که مشاوران مدرسه در قرن بیست و یکم با آن مواجه هستند، آشنا می شوند.

کتاب مشاوره ی مدرسه در عصر حاضر

کریستوفر سینک
کریستوفر سینک، استاد آموزش مشاور در دانشگاه سیاتل اقیانوس آرام (بیش از 17 سال)، نزدیک به 30 سال است که به طور فعال با حرفه مشاور مدرسه درگیر است. وی پیش از خدمت به عنوان مربی مشاور، به عنوان مشاور متوسطه و متوسطه کار می کرد. وی سالها تجربه تحریریه در مجلات مرتبط با مشاوره (به عنوان مثال ، مشاوره مدارس حرفه ای ASCA و مشاوره و ارزشهای ACA) دارد و در زمینه های مختلف مربوط به مشاوره مدرسه و روانشناسی تربیتی به طور گسترده منتشر شده است. کریس طرفدار قوی مشاوره مدارس مبتنی بر نقاط قوت و مبتنی بر نقا...
دسته بندی های کتاب مشاوره ی مدرسه در عصر حاضر