کتاب تاریخچه بریگاد و دیویزیون قزاق

History of Brigade
(از کلنل دومانتویچ تا میرپنج رضاخان سوادکوهی)،(2جلدی)
کد کتاب : 49804
شابک : 978-9644053726
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 1576
سال انتشار شمسی : 1394
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت
تعداد جلد : 2

معرفی کتاب تاریخچه بریگاد و دیویزیون قزاق اثر محسن میرزایی

نویسنده این کتاب، محسن میرزایی سال 1335 از دانشسرای عالی در رشته زبان و ادبیات فارسی فارغ التحصیل شد و پس از آن دوره روزنامه نگاری را در روزنامه اطلاعات گذراند و سپس دوره چهار ساله تبلیغات تجارتی را در آمریکا به پایان برد.
وی در این کتاب تمام اسناد، روایات و نظرات را در کنار هم آورده و درباره قرارداد قزاقخانه به طور صریح می نویسد: «شاه افسران قزاق را به ایران می آورده، دوره مأموریت آنها سه سال بود که اگر شاه تمایل داشت آنها را نگه می داشت و هر زمان نخواست می روند. وظیفه آنها هم فقط آموزش دادن فن سوارکاری و فنون نظامی به افسران ایرانی است، اما بعد می بینیم که کازاکوفسکی در گوشت، نفت، زغال، انتظامات و همه چیز پایتخت دخالت می کند.»

کتاب تاریخچه بریگاد و دیویزیون قزاق

محسن میرزایی
محسن میرزایی، روزنامه‌نگار و تاریخ‌نگار ایرانی در سال ۱۳۱۱ هجری شمسی در زنجان به دنیا آمد.محسن میرزایی از دانش‌آموختگان اولین دوره روزنامه‌نگاری در سال ۱۳۳۵ است که در همان سال از دانشسرای عالی موفق به اخذ مدرک لیسانس در رشته زبان و ادبیات فارسی نیز شد. همچنین میرزایی در واشنگتن در رشته‌های مرتبط با حوزه تبلیغات نیز تحصیل کرده است.وی همکاری با آژانس تبلیغاتی فاکوپا را از سال ۱۳۳۷ آغاز کرده است. به اعتقاد این پیشکسوت صنعت تبلیغات در ایران، «فاکوپا» اولین کمپ...
دسته بندی های کتاب تاریخچه بریگاد و دیویزیون قزاق